کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختصاص۱۲۰ میلیارد ریال به طرح های عمرانی آموزش و پرورش گچساران

29 شهريور 1396 ساعت 9:24


مدیر آموزش و پرورش گچساران در نشست با اصحاب رسانه گچساران اظهار داشت: امسال ۱۲۰ میلیارد ریال به ۱۷طرح عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان اختصاص یافت که  ۱۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار از بودجه نفت و ۱۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه فضاهای آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش گچساران در نظر گرفته شده است.
سید ظهیرالدین پورالحسینی تصریح کرد: اردوگاه دانش آموزی، زیرساخت های ورزش دانش آموزی و طرح های آموزشی از مهمترین طرح های عمرانی مدارس این شهرستان است.
وی با اشاره به در پیش بودن زمان بازگشایی مدارس تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای شروع سال تحصیلی جدید در گچساران انجام شده است.
پورالحسینی خاطر نشان کرد: امسال افزون بر ۲۳ هزار دانش آموز در پایه های مختلف تحصیلی در گچساران راهی مدرسه می شوند که از این تعداد افزون بر ۱۰ هزار و ۹۶۹ دانش‌آموز دختر و ۱۲ هزار و ۳۷۱ دانش‌آموز نیز پسر می باشند.
وی در ادامه عنوان کرد: امسال شهرستان گچساران در مقطع تحصیلی ابتدایی با افزایش ۳/۲۳ درصدی و در مقطع متوسطه با افزایش ۴۹/۵۲درصدی تعداد دانش آموز روبه رو شده است و همچنین امسال با کاهش ۱۹ درصدی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه دوم با توجه به نبود پایه اول متوسطه دوم و در نهایت با افزایش چهار درصدی مواجه هستیم.
پورالحسینی گفت که برای تحصیل این تعداد دانش‌آموز ۲۶۵ مدرسه با یک‌ هزار و ۲۰۰ کلاس درس پیش‌بینی شده است.
مدیرآموزش و پرورش گچساران از ساماندهی ۲ هزار فرهنگی برای شروع سال تحصیلی جدید در این شهرستان خبر داد.
وی بیان کرد: جشن های نمادین بازگشایی مدارس ویژه شکوفه ها، غنچه ها و دانش آموزان در روزهای ۲۹، ۳۰ شهریور و اول مهر با حفظ حرمت ماه محرم امسال برگزار خواهد شد.
گفتنی است: درپایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.


کد مطلب: 276214

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/276214/اختصاص۱۲۰-میلیارد-ریال-طرح-های-عمرانی-آموزش-پرورش-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1