کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولویت‌های کاری استاندار جدید: تفسیرهای آن بر عهده اهل تمیز و تحلیل

27 شهريور 1396 ساعت 11:10


متن ارسالی

اولویت‌های کاری استاندار جدید به نظر نگارنده به شرح زیراست که البته تفسیرهای آن را بر عهده اهل تمیز و تحلیل می‌گذاریم؛

۱- اصل قرار دادن خدا در همه تصمیم گیری‌ها.
۲-احترام به اصل تفکیک قوا و رعایت آن و اجازه ندادن به دیگران جهت دخالت در انتخاب تیم مدیریتی جدید.
۳- تغییر تمامی مدیران شورای اداری و معاونین و مدیران استانداری و دانشگاه‌های استان برای فرصت دادن به دیگران و گردش حلقه مدیریتی در استان.
۴-بر هم زدن تفکر قوم گرایی و فامیل گرایی و جغرافیاگرایی و منطقه گرایی و مستقل تصمیم گیری نمودن شخص استاندار جدید.
۵-تأثیر ناپذیری از نمایندگان مجلس در انتخاب مدیران و کارگزاران استان و معاونین استاندار و برای حفظ حرمت و رعایت نمودن اصل تفکیک قوا.
۶-داشتن برنامه برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد «استاندار جدید برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف توسعه «راه‌ها، فرهنگی، صنعت، فرودگاه‌ها، بهداشت و درمان، اشتغال و بیکاری، مبارزه با فساد اداری و ... آن‌ها را در اختیار تمامی رسانه‌های استان به صورت مکتوب قرار دهد که به عنوان مثال: شرایط موجود استان در این بخش، این می‌باشد.
و آقای استاندار جدید بعد از ۴ سال شرایط مطلوب خود را اطلاع رسانی نمایند، یعنی سال مهرماه ۹۶ این شرایط موجود می‌باشد و تا سال ۱۴۰۰ این شرایط و چشم انداز را می‌خواهیم ترسیم و تحویل مردم استان بدهیم.
۷-دچار روزمرگی نشدن و جلوگیری از سیاسی کاری.
۸- مبارزه با فامیل گرایی ها و فامیل بازی در مدیریت‌ها و به‌کارگیری نیروها و تلاش برای سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری.
۹-دفاع تمام قد از مردم و حق مردم که صاحبان اصلی نظام و انقلاب می‌باشند نه دفاع  از خواسته‌های صاحبان قدرت سیاسی و اقتصادی و محفلی.
۱۰-پالایش تمامی مدیران غیرهمسو و همسو با دولت.
۱۱-مبارزه عملی با فقر و فساد و تبعیض در تمامی حوزه‌های اداری و کاری در استان در همه بخش‌ها.
۱۲- اراده کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان استان و برنامه داشتن مدیران سازمان‌های مرتبط با حوزه کار و اشتغال در استان.
۱۳-حضور و سکونت خانواده محترم آقای استاندار جدید در استان.
۱۴-حضور سرزده و نامحسوس ایشان در تمامی ادارات، سازمان‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و بانک‌ها و نهادهای حمایتی و خدمات رسان در استان.
۱۵- دستور به تمامی مدیران استانی و شهرستانی جهت حذف برخی کارپردازان متخلف و به‌کارگیری کارپردازان پاکدست و سالم و درستکار برای اصلاح بخشی از نظام اداری استان.
۱۶-همه مدیران جدید که آقای استاندار انتخاب می‌نماید از آن‌ها بخواهد که میزان دارایی و سرمایه‌های خود همسر و فرزندان خود را تحویل دستگاه قضایی بدهند.
۱۷-رصد میزان حضور تمامی مدیران استانی و شهرستانی در محل کار و رعایت نظم و و رعایت ساعت حضور واقعی و قانونی در محیط اداری و سازمانی جهت رضایت مندی مردم و ارباب رجوع.
۱۸- آسیب شناسی حاشینه نشینی در محلات شهر یاسوج و حومه و دیگر شهرهای استان توسط تیم کارآمد و کاربلد و دلسوز و کارآمد و مورد وثوق استاندار و ارائه گزارش صادقانه به آقای استاندار جهت برنامه ریزی لازم و مطلوب و اورژانسی.
۱۹-دیدار و سرکشی صادقانه با مردم شهرها و روستاها و بخش‌های استان برای رفع مشکلات آن‌ها نه فقط حضور سمبلیک و نمادین و تبلیغی.
۲۰-جلوگیری از رانت و رانتخواری و رشوه خواری فردی و جمعی در تمامی حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و عمرانی و...
۲۱-جلوگیری قاطعانه و صادقانه از سیاسی شدن و سیاسی کاری در حوزه سلامت و درمان مردم و آموزش و پرورش استان.
۲۲-انتقال فضای آموزشی و کلاس‌های درس دانشگاه پیام نور یاسوج از سرآبتاوه به سطح شهر یاسوج به دلایل متعدد.
۲۳- آسیب شناسی و کارشناسی نمودن و ارائه راه حل مشکلات مردم شهر یاسوج و حومه در خصوص مبحث میزان «اجاره مسکن و زمین و ملک در حوزه مسکن در شهر یاسوج».
۲۴- موضوع آب و مدیریت آب و حومه و دیگر شهرهای و روستاهای استان تبدیل به بحران شده است که برای آیندگان برنامه ریزی لازم صورت پذیرد تا نام نیکی از آقای استاندار در یادگار بماند.
۲۵-برنامه ریزی فوری و عملیاتی و کوتاه مدت برای جلوگیری از مهاجرت خاموش روستائیان به شهرهای استان به خصوص یاسوج و حذف جلسات و همایش‌های صوری و گزارش کاری و داشتن برنامه عملیاتی و اورژانسی برای مهاجرت معکوس به روستاها و دعوت از صاحب نظران و استفاده از نظرات آن‌ها در این حوزه.
۲۶- و عملی نمودن این موارد منشوری برای رضایت خدا و خلق خدا و رضایت مندی مردم این استان از مسوولان و دلگرم نمودن آن‌ها برای حمایت بیشتر از مسولین نظام و انقلاب خواهد شد، انشاء الله.
۲۷- و موارد دیگری حتماً و قطعاً وجود دارد که صاحبان قلم و نظر انشاء الله اطلاع رسانی نمایند، جهت توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد.


کد مطلب: 275800

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/275800/اولویت-های-کاری-استاندار-جدید-تفسیرهای-عهده-اهل-تمیز-تحلیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1