کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعی: امیدواریم برخی دنبال حاشیه‌سازی نباشند

25 شهريور 1396 ساعت 17:10



نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور احمدعلی احمدی راه توسعه استان هموار بوده و امیدواریم برخی دنبال حاشیه‌سازی نباشند.
 
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه وبویراحمد، اظهار کرد: اولین جلسه تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه وبویراحمد فتح بابی در دولت جدید است و خدمت و خدمتگزاری در ایران اسلامی مهم و مفید بودن است.
 
زارعی افزود: مجمع نمایندگان استان تصمیم بر این داشته که سهم خود را برای مفید بودن ایفا کند؛ و خوشحالیم که در این چهار سال در شاخص‌های مختلف پیشرفت فراوانی داشته که بخش مهم آن هماهنگی نمایندگان باهم و خدمت بی‌منت به جامعه است.
 
وی بیان داشت: همدلی با دکتر خادمی در این پیشرفت‌ها نقش زیادی داشته و در تغییر استاندار کهگیلویه وبویراحمد اعتماد داریم.
 
زارعی بیان داشت: این رویکرد معتدل خدمتگزاری در چهار سال آینده در استان ادامه خواهد داشت و احمدی هم فردی متعادل و خوش‌فکر برای کمک به توسعه استان است.
 
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: احمدی خدمات خوبی در دوره نمایندگی در ایلام داشته که باید از این ظرفیت برای توسعه استان با همدلی و هماهنگی بیشتر داشته باشیم و اگر ناهماهنگی باشد بیش از همه مردم ضرر خواهند کرد و مطمئنیم که آینده استان روشن است.
 
زارعی بابیان اینکه استاندار جدید دارای تجارب ارزنده‌ای بوده و یک ظرفیت خوب برای توسعه استان است و امیدوارم همه با وحدت و برادری به استاندار جدید کمک کنند و هرگونه حاشیه‌سازی سبب ضرر مردم می‌شود، افزود: با حضور احمدعلی احمدی راه توسعه استان هموار بوده و امیدواریم برخی دنبال حاشیه‌سازی نباشند.


کد مطلب: 275332

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/275332/زارعی-امیدواریم-برخی-دنبال-حاشیه-سازی-نباشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1