کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هوشمندسازی ۱۵ مدرسه عشایری در کهگیلویه و بویراحمد / بهترین مدیران کهگیلویه و بویراحمد در مدارس عشایری تربیت شدند

27 شهريور 1396 ساعت 15:27



رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: ۱۵ مدرسه عشایری در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط اتاق بازرگانی ایران هوشمندسازی می‌شوند.



به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور مسوولان کشوری و استانی جشن آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت بازگشایی مدارس استان برگزار شد.
جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این جشن گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای هوشمندسازی مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد از سوی اتاق ایران به آموزش و پرورش عشایر اهدا شد.
کیانی در ادامه با بیان اینکه در دوره آقای بهمن بیگی خدمات ارزنده‌ای در سطح استان ما انجام گرفت، گفت: سرنوشت استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران ستمشاهی و انقلاب به دست پرورش یافتگان در مدارس عشایری رقم زده شد.
وی تاکید کرد: کسانی که سرنوشت این استان را در دوران ستمشاهی و انقلاب رقم زدند کسانی بودند که از مدارس عشایری آمدند که از جمله آن‌ها شهید ایزدپناه بود.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: شاکله نیروی انسانی استان کهگیلویه و بویراحمد از مدارس عشایری بوده و بهترین مدیران استان در مدارس عشایری تربیت یافتند که در بخش خصوصی باید برای آن‌ها برنامه داشته باشیم.
وی با بیان این که باید از عشایرکارآفرینانی تربیت کنیم، افزود: در استان ما ظرفیت‌های گردشگری وجود دارد که باید از ظرفیت مدارس عشایری در زمینه توسعه گردشگری استفاده کنیم.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: باید شرایط و تکنولوژی را به جاهای مستعد بریم که یکی از آن‌ها مناطق عشایری است.
وی با بیان این که  ۱۵ مدرسه عشایری هوشمندسازی می‌شود، گفت: ۱۵۰ دانش‌آموز و دانشجوی نخبه عشایری را بورسیه کرده‌ایم که این در تربیت نیروی انسانی استان مفید خواهد بود.


کد مطلب: 275180

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/275180/هوشمندسازی-۱۵-مدرسه-عشایری-کهگیلویه-بویراحمد-بهترین-مدیران-مدارس-تربیت-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1