کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وزیر کشور در یاسوج: استاندار باید سیاست‌های دولت را اجرا کند / با کینه نمی‌توان خدمت کرد / باید به ۱۶ میلیون مخالف دولت خدمت کنیم

25 شهريور 1396 ساعت 12:49


وزیر کشور گفت: استاندار نمی‌تواند با کینه مدیریت و به مردم خدمت کند.
به گزارش کبنا، رحمانی فضلی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: استانداران باید سیاست‌های دولت را قبول داشته باشند و آنهاد را به مرحله اجرا درآورد.
وزیر کشور در ادامه گفت: استاندار باید قدرت هماهنگی بین گروه‌های سیاسی، اجتماعی، روحانیون و علما، و به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد که طوایف و ایل‌های بزرگی هم که دارد باید قدرت هماهنگی بین آنها را داشته باشد.
وی با بیان اینکه با کینه نمی‌توان مدیریت و خدمت به مردم خدمت کرد، اظهار داشت: استاندار باید سعه صدر و سینه فراخ داشته باشد. نقش استاندار در ایجاد روحیه همدلی، همکاری و وحدت بسیار مهم است چرا که او شخص اول اجرایی استان به شمار می‌رود.
رحمانی فضلی گفت: حدود ۲۴ میلیون در انتخابات ریاست جمهوری به این دولت رأی دادند و ۱۶ میلیون هم به این دولت رأی ندادند که ما موظف هستیم به همه آنها خدمت کنیم.
وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: استاندار باید از تمام ظرفیت‌ها، گروه‌ها و مردم و بزرگان برای مقابله با این آسیب‌های اجتماعی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بهره ببرد.
در این آئین طی حکمی علی محمد احمدی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سید موسی خادمی تجلیل به عمل آمد.


کد مطلب: 275175

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/275175/وزیر-کشور-یاسوج-استاندار-باید-سیاست-های-دولت-اجرا-کند-کینه-نمی-توان-خدمت-۱۶-میلیون-مخالف-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1