کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

24 شهريور 1396 ساعت 1:26


مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

سید محمد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در یاسوج، اظهار کرد: روز شنبه با حضور رحمان فضلی وزیر کشور مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
تقوی تصریح کرد: رحمانی فضلی وزیر کشور صبح روز شنبه با استقبال مسوولان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه یاسوج می‌شود و بعد از آن در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید استان شرکت خواهد کرد.
وی افزود: این مراسم روز شنبه ۲۵ شهریورماه ۹۶ با حضور وزیر کشور و مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد در سالن کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان جنب بیمارستان امام سجاد(ع) برگزار خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در این مراسم مدیران عضو شورای اداری و شورای تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران و بخشداران، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.
با تصویب هیئت وزیران و طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور علی محمد احمدی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب و همچنین با حکم وزیر کشور سید موسی خادمی استاندار پیشین استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار استان لرستان معرفی شد.


کد مطلب: 274969

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/274969/مراسم-تودیع-معارفه-استانداران-سابق-جدید-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1