کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش یک شهروند گچسارانی/ آقای تاجگردون شما نمی خواهید با مدیران قوی کار کنید

21 شهريور 1396 ساعت 9:03


ارسالی مخاطبین
در صبح عید غدیر خم رسانه ها سخنان تلخ و دور از واقعیتی را به نقل از نماینده منتشر کردن که پس از خواندن آن دل هر انسان اهل تفکری به درد می آید سخنانی که بیش از هرچیز کلمه صداقت را نشانه گرفته بود. در میان این صحبتها حرف هایی درباره موفق ترین شهردار تاریخ گچساران گفته شده بود که دور از انصاف است. راضی بودن نماینده از ایشان در حالیکه عملکرد تاجگردون خلاف آن را ثابت می کند ، نسبت دادن خستگی به زینل زاده که اصلاً با عقل جور در نمی آید ، دادن پیشنهاد سمت به وی که با رفتار تاجگردون  سنخیت ندارد و دیگر حرفهایی که به آن خواهیم پرداخت.
ابتدا اینکه با توجه به سوابق موفق زینل زاده در مدیریت و تخصص و تجربه ایشان چرا پستهای کلیدی در استان و استان های همجوار به سایر افرادی که به مراتب در رتبه های پائین تر قرار دارد داده می شوند. آیا با توجه به نفوذ شما در دولت و وزارت خانه ها و حرف شنوی مسئولین کشوری از شما جایگاهی برای زینل زاده در سمت استانداری یا معاونت های استانداری دور از توان تان می باشد یا زینل زاده دیگر توان ندارد؟ و یا شاید مسائل دیگری پشت این جریان است که ما نمیدانیم.
اگر زینل زاده خوب است و از وی راضی بودید،پس چرا تمام تلاشتان را برای رفتن وی انجام دادید؟ چرا دوستان توصیه پذیرتان در شورای قبل درباره استعفای زینل زاده آنگونه عمل کردن و  جلسه  را ترک کردند؟ چرا گزینه شهرداری شما در این دوره در زمان استعفای زینل زاده رای ممتنع داد؟
نمی خواهید که از استقلال این افراد در تصمیمات بگویید که لطیفه ایست بس خنده دار!
شما درباره خستگی زینل زاده گفته اید در صورتی که در دوران کاری ایشان کمترین آثار خستگی در رفتار و کار وی مشاهده نشد. اما اگر معیارتان برای نپذیرفتن پست خستگی باشد یادتان هست کمتر از یکسال پیش از خستگی خودتان گلایه کردید؟ پس بسم الله .
جناب تاجگردون برای یکبار که شده با خودتان و مردم رو راست باشید ، شما  دراین چند روز اخیر از یک اتفاق تلخ دنبال صید ماهی بودید و سعی کردید از احساسات جریحه دار شده مردم از حادثه ناگوار قتل  طلافروشان گچسارانی کلاهی از نمد برای خود ساخته و خاطره تلخی در ذهن مردم از زینل زاده درست کنید!
اما در پایان؛ شما خودتان نمی خواهید با مدیران مستقل و صاحب نظر و قوی کار کنید، پس لطفاً با آسمان ریسمان بافتن، سعی در منحرف کردن افکار عمومی را نداشته باشید که دستتان بیش از پیش برای همه رو شده است!


کد مطلب: 274560

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/274560/واکنش-یک-شهروند-گچسارانی-آقای-تاجگردون-نمی-خواهید-مدیران-قوی-کار-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1