کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نتیجه بررسی خبر «سوء استفاده مدیرکل از تسهیلات کارآفرینی» اطلاع‌رسانی می‌شود

20 شهريور 1396 ساعت 2:10


مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از بررسی موضوع، نتیجه در وقت مناسب اطلاع‌رسانی می‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، بعد از انتشار خبر «سوءاستفاده مدیرکل استانداری از تسهیلات کارآفرینی/ تسهیلاتی که بین آشنایان تقسیم شد»[کلیک کنید]، در سایت خبری کبنانیوز، محمود مومن‌نسب مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با این سایت به این خبر واکنش نشان داد.
مومن‌نسب می‌گوید: دولت تدبیر و امید و به خصوص مدیریت ارشد کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با مبارزه با هر گونه فساد مالی از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در این مسیر همکاری کامل میان دستگاه‌های نظارتی، قضایی و امنیتی برای پیشگیری و مبارزه با فساد وجود دارد.
مومن‌نسب افزود: اگر در این پرونده (تفاهم‌نامه) فسادی اتفاق افتاده باشد، یقیناً دستگاه‌های ذی صلاح رسیدگی و به طور جد با منشأ فساد برخورد قانونی لازم را صورت خواهد داد.
وی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی صحیح و درست و مبنایی در واقع هم‌پا با امنیت و آسایش، پایه‌ای پیشرفت و توسعه همه جانبه است.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها در چارچوب آنچه مقنن در قانون مطبوعات آئین‌های مربوط بیان داشته، حق آزادی و قلم زدن دارند، اما خدای نکرده نباید وقتی باعث شود که آزادی قلم، امنیت ذهنی، روحی، روانی و یا اجتماعی جامعه به خطر افتد.
مومن‌نسب گفت: انشاء‌الله در چارچوب وظایف و پس از بررسی با مراجع نظارتی، در صورت لزوم صحت و سقم موضوع در وقت مناسب اطلاع رسانی می‌شود.


کد مطلب: 274166

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/274166/نتیجه-بررسی-خبر-سوء-استفاده-مدیرکل-تسهیلات-کارآفرینی-اطلاع-رسانی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1