کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش علی محمد آقایی در خصوص کارگران اخراجی شهرداری دوگنبدان/ زینل زاده،هیچ نوع کار غیرقانونی انجام نداده است/هیچ انگیزه ای سیاسی و جناجی در رابطه با اخراج کارگران وجود ندارد

18 شهريور 1396 ساعت 9:00


 
طی روزهای گذشته خبر اخراج تعدادی از کارگران شهرداری دوگنبدان و تجمع این کارگران جلوی فرمانداری گچساران در رسانه ها منتشر شد.
به گزارش کبنانیوز؛ علی محمد آقایی سرپرست شهرداری دوگنبدان در خصوص خبر اخراج کارگران شهرداری دوگنبدان گفت: در گذشته شهرداری جهت انجام کار خدماتی، عمرانی و... نیروهایی به کار می گرفت.اما در حال حاضر با توجه به تذکرات سازمان بازرسی و استانداری، بکارگیری هرگونه نیرو تخلف می باشد و به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد و بکارگیری هر نوع نیرو در شهرداری دوگنبدان کاملا غیر قانونی می باشد.
سرپرست شهرداری در مورد اخراج تعدادی از کارگران پیمانکاری شهرداری دوگنبدان افزود: کارگران مذکور در قالب یک پیمان حجمی یک ماهه که به پیمانکار واگذار شده بود توسط پیمانکار بکارگرفته  شده بودند و انتهای پیمان تاریخ ۱۳۹۶/۵/۳۰ بود .
علی محمد آقایی ادامه داد:با توجه به اینکه حجم و زمان پیمان این پیمانکار که  قابلیت افزایش۲۵درصدی داشت ۱۵روز دیگر به پیمان اضافه شد و نهایتأ پس از۴۵روز، قرارداد  این پیمانکار و به تبع کارگران خاتمه یافت.
سرپرست شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: ارتباط کاری این کارگران با پیمانکار بوده و با شهرداری بعنوان کارفرما ارتباطی نداشته اند چرا که کار بصورت حجمی به پیمانکار واگذار شده بود.
علی محمد آقایی با اشاره به رضایت مجموعه شهرداری از کار این نیروهای زحمتکش در مدتی که کارهای واگذار شده به پیمانکار را انجام می دادند، افزود:ما هم بخاطر بیکار شدن این نیروها ناراحتیم و متأسفانه راهکار قانونی برای جذب این نیروها وجود ندارد.
وی ادامه داد:سعی ما بر این است در کارهای حجمی آینده که به پیمانکاران واگذار می شود با توجه به سختکوشی و تجربه کاری که این نیروها دارند از آنها استفاده کنیم.
آقایی در خصوص شایعات چند روز گذشه ، عنوان کرد: زینل زاده شهردار سابق دوگنبدان به هیچ عنوان کار غیر قانونی انجام نداده و همچنین در رابطه با اخراج کارگران پیمانکاری شهرداری دوگنبدان هیچ گونه انگیزه سیاسی و جناحی وجود ندارد و مسائل مطرح شده کذب محض می باشد.


کد مطلب: 273689

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/273689/واکنش-علی-محمد-آقایی-خصوص-کارگران-اخراجی-شهرداری-دوگنبدان-زینل-زاده-هیچ-نوع-کار-غیرقانونی-انجام-نداده-انگیزه-سیاسی-جناجی-رابطه-اخراج-وجود-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1