کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تفکیک آب شرب و غیرشرب سی‌سخت (+تصاویر)

16 شهريور 1396 ساعت 15:40


مدیر آب و فاضلاب شهر سی‌سخت گفت: برای اولین بار، آب شرب و غیرشرب شهر سی‌سخت به منظور صرف‌جویی و استفاده بهینه از هم تفکیک می‌شوند.
به گزارش کبنا از سی‌سخت، وحید نوروزی عصر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سی‌سخت با تبریک عید سعید غدیر و با اشاره به اهمیت و جایگاه خدمت به مردم از نگاه دین اسلام، اظهار کرد: همواره انسان‌های بزرگ و اولیاء الهی در اندیشه دیگرانند و دل در گرو خدمت به مردم دارند.
نوروزی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ اموال بیت‌المال، گفت: با هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان باید جلوی هدرروی سرمایه‌های بیت‌المال را گرفت، به همین خاطر هماهنگی بین شهرداری سی‌سخت و دستگاه‌های خدمات رسان همانند آب و فاضلاب که برای توسعه شبکه آب و فاضلاب نیازمند به حفاری خیابان‌ها است، ضرورت دارد.
وی افزود: در این صورت لازم نیست که شهرداری چندین بار یک خیابان را آسفالت و یا مرمت کند.
مدیر آب و فاضلاب شهر سی‌سخت در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد، تفکیک آب شرب و غیرشرب است.
نوروزی با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر شهرداری سی‌سخت با آب شرب فضای سبز و پارک‌ها را آبیاری می‌کند، اظهار داشت: در تلاش هستیم که برای اولین بار در کشور آب شرب و غیرشرب را در شهر سی‌سخت از هم تفکیک و به شهرداری کمک کنیم تا با دسترسی به آب‌های غیرشرب، آبیاری فضای سبز، درختان و پارک‌ها را انجام دهد.
مدیرآب و فاضلاب شهر سی‌سخت در ادامه با تشکر از شورای جدید شهر به دلیل ابقای شهردار سی‌سخت، گفت: آنطوری که مشخص است شورای جدید شهر سی‌سخت عزم جدی در رفع مشکلات دارد.
وی افزود: انتظار می‌رود که این شورا به دور از شتاب‌زدگی و مسائل سیاسی و جناحی در راستای رفاه عمومی قدم بردارند.


کد مطلب: 273448

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/273448/تفکیک-آب-شرب-غیرشرب-سی-سخت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1