کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صفایی‌نیا: آرامش شهرداری یاسوج را مدیون «جاوید» هستیم / اسناد مالی شهردار در حال بررسی است / دست یاری به سوی مدیران دراز می‌کنم

16 شهريور 1396 ساعت 13:28


سرپرست شهرداری یاسوج گفت: آرامش شهرداری یاسوج را مدیون عملکرد جاوید هستیم.
آذر صفایی‌نیا در گفت‌وگو با کبنا با بیان اینکه آرامشی که در شهرداری یاسوج داریم را مدیون «جاوید» هستیم، اظهار کرد: دکتر جاوید با عملکردش آرامش را در شهرداری یاسوج حاکم کرد و من همه دنبال‌رو سیاست‌ها و کارهای او هستم.
سرپرست شهرداری یاسوج اضافه کرد: آقای جاوید با اصلاح ساختار سازمانی، خدمات با کیفیت بالا و وضعیت نسبی خوب که در شهر شاهد آن هستیم و سایر اقداماتی که همه از آن اطلاع دارند همانند به روزرسانی پرداخت حقوق کارکنان، پرسنل و کارگران و البته همکاری اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری آرامش در شهرداری یاسوج به وجود آمد.

صفایی‌نیا با بیان اینکه من خودم کارمند شهرداری هستیم، افزود: همواره در ایام سرپرستی، شهرداری‌ها با تلاطم‌های روبرو است که بنده با همراهی و همکاری همکارانم تلاش خواهیم کرد تا آرامش در این شهرداری بماند.
وی اضافه کرد: کار در شهرداری یاسوج تیمی انجام می‌گیرد و شهرداری هیچ کارش را نمی‌تواند انفرادی جلو ببرد و بنده هم روال و کارهای گذشته را پیگیری و ادامه می‌دهم و در هیچ یک از مجموعه‌های شهرداری ناآرامی و تنش وجود ندارد و تا زمانی که این امانت در دست من است از آن محافظت و این آرامش حاکم را نیز حفظ خواهم کرد.
صفایی‌نیا در پاسخ به سووالی مبنی بر میزان بدهی شهرداری یاسوج، اظهار کرد: هنوز تغییر و تحولی در شهرداری یاسوج انجام نگرفته است و کسی هم اسناد و حساب و کتابی نکرده است و در خصوص میزان بدهکاری شهرداری یاسوج فعلاً نمی‌شود، رسماً حرفی را زد بلکه بعد از بررسی حساب و کتاب‌ها این موضوع اعلام خواهد شد.
سرپرست شهرداری یاسوج ادامه داد: کلیه اسناد مالی شهرداری یاسوج در حال بررسی است که بعد از انجام مراحل آن، در وقت مناسب میزان بدهکاری و مطالبات شهرداری به سمع و نظر مردم و دستگاه‌های مربوطه خواهد رسید.

صفایی‌نیا به سخنان فرماندار بویراحمد مبنی بر اینکه شهر یاسوج، شهر دستفروشان شده است، واکنش نشان داد و اظهار کرد: ضمن تشکر از دغدغه فرماندار محترم بویراحمد، باید گفت، تمام شهرداری‌ها با پدیده دستفروشی در سطح شهر درگیر هستند و شهر یاسوج نیز با این معضل روبرو است و همواره یکی از نگرانی‌های شهرداری یاسوج بحث ساماندهی دسفروشان و دوره‌گردها بوده است.
وی با بیان اینکه وجود این دوره‌گردها و دستفروشان معضلات زیادی را برای خدمات رسانی شهری ایجاد کرده است که با برنامه‌‌های برای ساماندهی آن‌ها در دستور کار داریم.
سرپرست شهرداری یاسوج گفت: دست یاری به سوی همه ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به شهر یاسوج دراز می‌کنم.


کد مطلب: 273374

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/273374/صفایی-نیا-آرامش-شهرداری-یاسوج-مدیون-جاوید-هستیم-اسناد-مالی-شهردار-حال-بررسی-دست-یاری-سوی-مدیران-دراز-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1