کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری همایش عروس و دامادهای تحت حمایت کمیته امداد

15 شهريور 1396 ساعت 23:52



امام‌جمعه کبگیان گفت: هیچ‌گاه در زندگی خاصه جلوی جمع از همدیگر انتقاد نکنید زیرا تبعات نقد بیجا باعث تخریب اذهان و منجر به تنفرات و سستی روابط در زندگی می‌گردد که در جمع انتقاد مرد از زن، و تحقیر کردن مرد توسط زن باعث اخلال سریع در معاشرت و منجر به جدائی‌های زودرس می‌گردد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی وحدانی فر امام‌جمعه کبگیان در همایش عروس و دامادهای تحت حمایت کمیته امداد که در سالن همایشی‌ات کانون پرورشی فکری شهر چیتاب برگزار شد اظهار کرد: آقای دوستی ریاست متعصب و ولائی کمیته امداد چیتاب که خود همکارانش نمونه شاخص یک اداره وقت‌شناس در ورود و خروج اداری و خدمتگزاری قانونمند در سایه عدالت محوری هستند پرسنل خدویم و نمونه بخش کبگیان اند.
وحدانی فر گفت: الگوپذیری و اجرا، روش زیستن از سیره زندگی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) با تعامل اخلاقی در زندگی درنهایت احترام محبت‌آمیز مرد و زن منجر به زندگی پایدار به دور از تضاد است.
سخنران این همایش خطاب به زوجین گفت: شروع زندگی‌تان را بامحبت روزانه و احترام به والدین در کلام و رفتار عمل کنید که خداوند سبحان عمل نیکی به همدیگر را جز خیروبرکت پاسخ نمی‌دهد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحدانی فر تصریح کرد: هیچ‌گاه در زندگی خاصه جلوی جمع از همدیگر انتقاد نکنید زیرا تبعات نقد بیجا باعث تخریب اذهان و منجر به تنفرات و سستی روابط در زندگی می‌گردد که در جمع انتقاد مرد از زن، و تحقیر کردن مرد توسط زن باعث اخلال سریع در معاشرت و منجر به جدائی‌های زودرس می‌گردد.
وی با توجه به تأثیرگذاری نصایح در فضای دوستانه گفت: هرگاه خواستید همدیگر را نصیحت‌کنید در خانه و جایی که هردو حضور دارید درنهایت خوش‌خلقی و آرامش معایب همدیگر را به هم بگوئید تا با مسالمت حل و در زندگی به هدف مشترک خود دست‌یابید.
سخنران جلسه زوجین امداد گفت: احترام متقابل عروس و داماد به والدین باعث تثبیت روابط طرفین درنهایت اعتماد می‌شود که در این میان چاشنی عطوفت و مهربانی بین زوجین با جانب‌داری همدیگر آن‌ها را به یک مرد و زن موفق در زندگی مبدل می‌کند.
وحدانی فر خاطرنشان کرد: با ستایش کردن متقابل همدیگر، با طرد مخالفان مخرب خودتان برای زندگی‌تان تصمیم بگیرید و بدانید هیچ‌کس قرار نیست برای شما زندگی کند.


کد مطلب: 273220

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/273220/برگزاری-همایش-عروس-دامادهای-تحت-حمایت-کمیته-امداد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1