کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اظهارات رئیس دانشگاه صنعتی بهبهان راجع به «سید ضیا هاشمی»

15 شهريور 1396 ساعت 0:00


آنچه از دکتر هاشمی در دوران طولانی‌مدت آشنایی با ایشان می‌شناسیم جدیت، دقت، نوآوری و شجاعت در تصمیم‌های آینده‌ساز است و این‌ها نیاز امروز نهاد علمی جامعه ایران است.
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان گفت: با استقرار دکتر هاشمی در مقام وزارت علوم، می‌توان شاهد شکوفایی بیشتر و چشم‌نوازتر رشد علم و ارزش عالم در جامعه ایرانی بود.
سید منصور سید نژاد اظهار داشت: بی‌تردید توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشوری با توسعه و رشد علمی آن ملت پیوند عمیقی دارد. تاریخ نهاد علم در ایران نیز مؤید این نکته است که هرگاه نهاد علمی و دانشگاه کارکردها و وظایف خود را به‌خوبی انجام داده، جامعه ایرانی از برکات و ثمرات آن بهره‌مند شده است. دانشگاه متعهد و مسئولیت‌پذیر یکی از این برکات است که می‌تواند اسباب سعادت و توسعه و آرامش جامعه ایرانی گردد.
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان گفت: دانشگاه به‌عنوان نهاد معرفتی جامعه از سویی و به‌عنوان کانون عقلانیت و تولید علم و تربیت انسان‌های متعهد و متخصص از سوی دیگر، نیازمند تدبیر و درایتی است که فضا و سرمایه‌های اجتماعی وابسته به آن را درراه تعالی و سرافرازی تمدن ایرانی و استعلای جایگاه ایرانیان در معنا بخشیدن به هویت انسانی و ایمانی به‌خوبی و به شایستگی مدیریت کند.
سید نژاد با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر هاشمی به‌عنوان سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: رجا واثقی داریم که اندوخته‌های حوزوی و دانشگاهی و کیاست و نکته‌سنجی مدبرانه برادر عزیزمان جناب آقای دکتر سید ضیا هاشمی که خود از محققان برجسته علوم انسانی و اجتماعی است می‌تواند برای جامعه دانشگاهی کشور این اعتماد و امید را تقویت کند که نهاد علم و دانشگاه و اساتید و همه فرهیختگان کشور می‌توانند شایستگی‌ها و ظرفیت‌های خود را برای ایرانی بهتر و قوی‌تر در اختیار مدیریت کلان کشور قرار دهند. وی افزود: سوابق مدیریتی دکتر هاشمی که از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس می‌باشند، مؤید این نکته است.

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان اظهار امیدواری کرد که با استقرار دکتر هاشمی در مقام وزارت شاهد شکوفایی بیشتر و چشم‌نوازتر رشد علم و ارزش عالم در جامعه ایرانی باشیم. وی ادامه داد: آنچه از دکتر هاشمی در دوران طولانی‌مدت آشنایی با ایشان می‌شناسیم جدیت، دقت، نوآوری و شجاعت در تصمیم‌های آینده‌ساز است و این‌ها نیاز امروز نهاد علمی جامعه ایران است.


کد مطلب: 272849

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/272849/اظهارات-رئیس-دانشگاه-صنعتی-بهبهان-راجع-سید-ضیا-هاشمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1