کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 کسی که در روز روشن بر روی مردم سلاح می‌کشد، محارب و باید در ملاء عام به دارآویخته شود (+تصاویر)

14 شهريور 1396 ساعت 23:19


معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در نشست با ریش سفیدان و بزرگان طوایف که با حضور اعضای شورای تامین در سالن کنفرانس فرمانداری برگزارشد، اظهار داشت: شهرستان گچساران یکی از شهرستان های مهم استان به لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بوده و همواره نقش تعیین کننده در صحنه های سیاسی چه در قبل از انقلاب،جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و....داشته است.
یاسین مطهری افزود: مردم گچساران مردی ولایتمدار، مومن، متعهد، اهل علم و فرهنگ می باشند.
وی تصریح کرد: اخیرا چند حادثه و ناهنجاری در سطح شهر اتفاق افتاده است که لازم است در این مورد به چند نکته اشاره شود.
معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران عنوان کرد: سابقا در شهرستان گچساران نزاع ها و ناامنی های متعددی بود ولی با تلاش همه عوامل انتظامی و امنیتی و احکام قاطع صادره از محاکم دادگستری امنیت مثال زدنی را تاکنون در سطح شهرستان شاهد هستیم البته این کافی نیست ما به دنبال امنیت پایدارواحساس امنیت هستیم.
مطهری  خاطر نشان کرد: مجموعه قضایی و انتظامی به شدت و با جدیت بطورشبانه روزی پیگیر شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت می باشند و برخورد دستگاه قضایی مطابق قانون و مقتدرانه است و با احدی در این خصوص تعاریفی ندارد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در ادامه به درگیری اخیرمنطقه ۱۰۸ دستگاه گچساران اشاره  و عنوان کرد: در این خصوص چهار نفر دستگیر و ما بقی متهمان شناسایی و در آینده نزدیک دستگیر و در مورد آنها احکام قاطع و اثر گذار صادر خواهد شد.
مطهری در خصوص سرقت مسلحانه از طلافروشی گچساران بیان کرد: اشرار و اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه در این شهر جایی ندارند، کسی که در روز روشن بر روی مردم سلاح می کشد،محارب است باید در ملاء عام به دار آویخته شود.
وی در ادامه به مخلان نظم و امنیت هشدار داد و گفت: اراذل و اوباشی که دست به قمه کشی و ضرب جرح با سلاح می زنند ، دستگیر و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در پایان ازبزرگان و ریش سفیدان، فرهیختگان شهرستان گچساران درخواست کرد: جهت گسترش فرهنگ صلح و سازش در بین مردم تلاش مضاعف کرده و همچنین فرهنگ صبر، گذشت و ایثار را در جامعه نهادینه کنند.
 
 

 
 
گزارش و عکس از: حبیب قلندری


کد مطلب: 272805

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/272805/کسی-روز-روشن-روی-مردم-سلاح-می-کشد-محارب-باید-ملاء-عام-دارآویخته-شود-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1