کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جشنواره تعاونی‌های برتر در کهگیلویه و بویراحمد

14 شهريور 1396 ساعت 19:55


رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر این استان در سال ۹۶ خبر داد و گفت: ۱۵ تعاونی برتر استان در این جشنواره تجلیل می‌شوند.
به گزارش کبنا، لهراسب باقری عصر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه دو هزار و ۴۷ تعاونی در کهگیلویه به ثبت رسیده‌اند، افزود: سرمایه ثبتی این تعاونی‌ها حدود ۷۰ میلیون تومان است.
وی تعداد تعاونی فعال این استان را یک هزار و ۲۳۷ تعاونی عنوان کرد و اظهار داشت: یک هزار و ۴۸  تعاونی در این استان به دلایل مختلف غیرفعال هستند.
رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر این استان تصریح کرد: ۱۵ تعاونی برتر با گرایش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و مسکن در این جشنواره مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
باقری با تأکید بر اینکه ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر به‌صورت الکترونیکی انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: اطلاعات و مستندات تعاونی‌ها توسط کمیته داوری و شورای اجرایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی‌شده است.
این مسئول یادآور شد که این جشنواره با حضور مسئولین ارشد استانی و مدیران تعاونی‌های شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار خواهد شد.
وی زمان برگزاری این جشنواره را چهارشنبه ۱۵ شهریورماه اعلام کرد و افزود: جشنواره تعاونی‌های برتر کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۱۰ صبح همین روز در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی یاسوج برگزار می‌شود.


کد مطلب: 272654

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/272654/جشنواره-تعاونی-های-برتر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1