کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد شدید اللحن «عدل هاشمی‌پور» از مدیرکل بنیاد شهید؛ این نهاد سیاسی شده (+تصاویر)

13 شهريور 1396 ساعت 14:00


 
نماینده کهگیلویه بزرگ با انتقاد از مدیرکل بنیاد شهید استان گفت: آقای موسوی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد را سیاسی کرده است.
به گزارش کبنانیوز از چرام، نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی ظهرامروز در نشست اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام گفت: بنده آدم رکی هستم و کارم بنا برصداقت است و باید بگویم بنیادشهید از زمانی که سیاسی شده باید فاتحه‌اش را خواند.
وی افزود: با این وضع بودجه چطور می‌خواهیم مشکلات را حل کنیم وفتی گلزار شهدای چرام و سرفاریاب را می‌بینم خجالت می‌کشم.
هاشمی پور با اشاره به برخی حواشی در کمک خیرین به کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: هر موقع خیری برای رفع محرومیت منطقه می‌آوردم می گویند این پول‌ها از کجا آمده اگر هیاهوها می‌گذاشت در سالهای گذشته ۱۰ برابر کار می‌کردم.
وی افزود: کسانی که تفکر خرچنگی دارند نمی‌گذارند اما من می‌بینم فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها چه می‌کشند فقط یک تابلو دارند.
نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی بعداز گزارش کار مسئولان این اداره گفت: بنده از مدیرکل بنیاد شهید استان گلایه دارم و از این به بعد صدایم در می‌آید.
وی با انتقاد شدید از ایشان گفت: آقای موسوی بنیاد شهید استان را سیاسی کرده, چرا مدیرکل بنیاد شهید یک بار به چرام نمی‌آید؟
هاشمی پور بیان کرد: این که بگوییم دیسک کمر دارد آیا ارزش خانواده شهدا این نیست که یکبار به چرام بیاید.
وی با اشاره به اینکه از سایت‌ها می‌خواهم خبر من را به مدیذکل برسانند تاکید کرد: از این به بعد در تهران پیش آقای شهیدی پیگیری می‌کنم و در صحن مجلس مشکلات را خواهم گفت.
نماینده شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمی‌خواهیم حرکت کنیم تصریح کرد: فقط در چارچوب استان و پای دنا را می‌بینیم.
وی افزود: این قدر به هم نپریم بلکه ایده‌های بزرگ طرح کنید زمین را فرمانداری در اختیار بگذارد انشاالله اعتبار ساخت را به برکت خون شهدا تامین خواهم کرد.
براساس این گزارش در این نشست خانواده‌های شهدا و ایثارگران مشکلات و درخواست‌های خود را با نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی مطرح و دستورهای لازم را برای پیگیری صادر کردند.
 




کد مطلب: 272420

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/272420/انتقاد-شدید-اللحن-عدل-هاشمی-پور-مدیرکل-بنیاد-شهید-این-نهاد-سیاسی-شده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1