کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مردم باید تجسم عینی عدالت و صدور حکم قاطع و اجرای آنرا ببینند

13 شهريور 1396 ساعت 10:25


رئیس دادگستری گچساران درجلسه ستاد مبارز با جرائم خاص در راستا و  پیرامون عاملان سرقت مسلحانه و قتل طلافروشان گچسارانی که  با حضور اعضای شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران و جمعی از مسئولان ارشد قضایی و انتظامی استان در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم قدم خیر اظهار داشت: اتفاق ناگواری که پیش آمد کل استان و شهرستان گچساران را تحت الشعاع قرار داد.
رضا میشان افزود: آنچه که مربوط به دستگاه قضاست همکاری و هماهنگی با سایر اعضای شورای تامین می باشد.
وی با اشاره به اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی بین اعضاء شورای تامین وجود دارد، تصریح کرد: در تمامی جوامع جرم و جنایت وجود دارد و ما نمی توانیم آنرا به صفر برسانیم اما آنچه که مهم است بعداز وقوع جرم است.
رئیس دادگستری شهرستان گچساران عنوان کرد: دستگیری متهمان و تبهکاران وظیفه اساسی نیروی انتظامی  و سپس دستگاه قضا می باشد و همچنین دستگاه قضا با نظارت بر ضابطین با صدور دستورات قاطع و اثر گذار این پرونده ها را به سرانجام برساند و حکم قطعی و اثر گذار در شهرستان صادر شود.
میشان با بیان اینکه رئیس کل دادگستری استان فردی است که شخصا  پرونده های امنیتی و مهم را به دیوانعالی کشور برده و اگر حکم قانونی باشد تایید کرده و همچنین دغدغه اصلی رئیس کل دادگستری استان حفظ جان ،مال و ناموس مردم استان می باشد.
میشان خاطر نشان کرد: اگر قاطعیت حجت السلام مزارعی نبود ما هم در حوزه شهرستان نمی توانستیم قاطعیت قضایی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: قاطعیت رئیس کل دادگستری استان در رسیدگی به پرونده ها و همچنین نصایح و ارشادات وی، به ما کمک می کند و قوت قلبی برای دستگاه قضایی و نیروی انتظامی می باشد.
میشان تاکید کرد: مردم از ما انتظار دارند که این پرونده هر چه زودتر به سرانجام برسد و اگر ما متهمان را یک سال دیگر دستگیر کنیم قطعا مردم قضیه را فراموش خواهند کرد.
رئیس دادگستری گچساران با اشاره به اینکه آنچه مهم است رسیدگی و دستگیری سریع سارقان مسلح به طلا فروشی گچساران می باشد، افزود: مردم باید تجسم عینی عدالت و صدور حکم قاطع و اثرگذار و اجرای آنرا ببینند.
میشان در پایان عنوان کرد: حضور شورای تامین استان آنهم برای اولین بار در گچساران نشان ازاهمیت موضوع و دغدغه مسئولان عالی قضایی استان جهت رسیدگی به این پرونده می باشد.


کد مطلب: 272326

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/272326/مردم-باید-تجسم-عینی-عدالت-صدور-حکم-قاطع-اجرای-آنرا-ببینند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1