کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد یک اصلاح‌طلب از رئیس جمهور با حضور وزیر ارتباطات + اعتراض و تشویق مدیران کهگیلویه و بویراحمد

9 شهريور 1396 ساعت 12:32


رئیس بنیاد ایران‌شناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گلایه مردم ما را نسبت به چینش کابینه دوازدهم به آقای رئیس جمهور اعلام کنید.

به گزارش کبنا از یاسوج، علی کامرانی صبح امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری و اطلاعات و به ریاست سید موسی خادمی استاندار این استان برگزار شد، با بیان اینکه جنس صحبت‌های من با حوزه کاری شما متفاوت است، اظهار کرد: به آقای روحانی رئیس جمهور بفرمایید که رأی ۲۴ میلیونی و جوانانی که به شما رأی دادند خواسته‌ها و مطالباتی از شما داشتند که متأسفانه کابینه دوازدهم خواست جوانان و مردم نبود و آنها از شما گلایه دارند.
رئیس بنیاد ایران شناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر بخواهیم توسعه شکل بگیرد باید در چینش نیروها و مدیران نیز اصلاحاتی صورت گیرد و آنچه که خواست مردم بود در کابینه دوازدهم ظهور و بروز نکرد.
کامرانی تصریح کرد: این گلایه ما را به آقای رئیس جمهور اعلام فرمایید.
به گزارش کبنا، برخی از مدیران حاضر در جلسه هنگام صحبت‌های کامرانی گفتند که این صحبت‌ها جایش اینجا نیست که بعضی مدیران نیز هم موافق حرف‌های رئیس بنیاد ایران شناسی بودند.
بعد از پایان صحبت‌های کامرانی بعضی مدیران او را به شدت مورد تشویق قرار دادند.


کد مطلب: 271363

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/271363/انتقاد-یک-اصلاح-طلب-رئیس-جمهور-حضور-وزیر-ارتباطات-اعتراض-تشویق-مدیران-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1