کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بلاتکلیفی پروژه پل بشار یاسوج / علیمردانی: استانداری به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده / گفتم تا بدهکار نباشم

9 شهريور 1396 ساعت 10:54


مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد به هیچ کدام از تعهدات خود در خصوص پل بشار عمل نکرده است.
به گزارش کبنا، علیمردانی صبح امروز در جلسه غیررسمی شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، خطاب به مجید محنایی معاون استانداری، اظهار کرد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد به هیچ کدام از تعهدات خود در خصوص پل بشار یاسوج عمل نکرده است و بدهی‌های ما به مرز ۹ میلیارد تومان رسیده است.
وی با بیان اینکه موضوع پل بشار یاسوج به یک موضوع تکراری تبدیل شده است، گفت: ما الان با مشکل اعتبار روبرو هستیم و اگر الان داریم این حرف را می‌زنیم، می‌خواهیم بعداً بدهکار نباشیم.
علیمردانی گفت: اعتباراتی برای تکمیل این پل به ما نرسیده است.
مجید محنایی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای نوروزی رئیس سازمان مدیریت نیامده، که علیمردانی گفت: ما خواستیم این را بگوییم که بعداً بدهکار نباشیم.
به گزارش کبنا، حدود دو دهه از عمر پروژه بشار یاسوج می‌گذرد، اما این پروژه با وجود وضعیت بد ترافیک مرکز استان هنوز معطل اعتبار است و مشخص نیست که چه سرنوشتی منتظر این پروژه خواهد بود.


کد مطلب: 271279

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/271279/بلاتکلیفی-پروژه-پل-بشار-یاسوج-علیمردانی-استانداری-هیچ-کدام-تعهدات-خود-عمل-نکرده-گفتم-بدهکار-نباشم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1