کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح ۶۸ طرح اشتغال‌زایی صندوق کارآفرینی امید در دنا (+تصاویر)

9 شهريور 1396 ساعت 9:15


ارسلان حسنپور رئیس صندوق کارآفرینی امید در استان کهگیلویه و بویر احمد در مراسم افتتاح طرح های مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در شهرستان دنا ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد:صندوق کارآفرینی امید از ابتدای سال ۹۶ تا کنون در شهرستان دنا ۶۸ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ بیش از ۹ میلیارد ریال پرداخت کرده است که این طرح ها اشتغال زایی ۲۸ نفر را داشته است.

ارسلان حسن پور با اشاره به اینکه بیشتر این طرح ها تولیدی بوده است خاطر نشان کرد:رسالت صندوق کارآفرینی امید در استان کهگیلویه و بویر احمد این است تا علاوه بر احداث طرح های زود بازده،طرح هایی احداث گردد که از اشتغال زایی بالایی برخوردار باشد.
وی بیان کرد:در هفته دولت سه طرح به نیابت از ۶۸ طرح موجود در شهرستان دنا افتتاح گردید که مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت برای احداث آنها از طرف صندوق کارآفرین پرداخت گردیده است.
رئیس صندوق کارآفرینی امید در استان کهگیلویه و بویر احمد به افتتاح ۷ طرح گردشگری در آینده نزدیک در شهرستان دنا اشاره کرد و گفت:شهرستان دنا بنا به موقعیت گردشگریی که دارا می باشد و از آنجا که یکی از رویکرد های صندوق طرح های بوم گردی و روستا گردی است،صندوق کارآفرینی امید نیز از این دست طرح ها استقبال خواهد کرد.
وی گفت: از طرح های اشتغال زا و کارآفرین استقبال می کنیم و امیدواریم با همیاری هرچه بیشتر صندوق کارآفرینی شاهد پیشرفت و اشتغال بیشتر در شهرستان دنا باشیم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 271202

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/271202/افتتاح-۶۸-طرح-اشتغال-زایی-صندوق-کارآفرینی-امید-دنا-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1