کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار «حاج عدل»به شورای شهر دهدشت

6 شهريور 1396 ساعت 17:14


آیین افتتاحیه سالن یکهزار و ۲۰۰ نفری ورزشی دهدشتبا حضور نماینده کهگیلویه بزرگ و جمعی از مسوولان برگزار شد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: اگر اعضای شورای شهر وارد بازی جناحی و مسایل حاشیه شوند، مطمئناً سرنوشت شهر بدتر از دوره گذشته خواهد شد و مردم به شورا اعتماد نخواهند کرد.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در حاشیه افتتاح سالن ورزشی دهدشت گریزی به وضعیت شورای شهر و گمانه‌زنی‌های انتخاب شهردار زد و اظهار داشت: اولین بار است زبان باز می‌کنم و از برادران شورای شهر درخواست دارم.
هاشمی‌پور، تصریح کرد: رئیس و اعضای شورای شهر به داد دهدشت برسید، فرصت‌ها زود گذرند و مسؤولیت‌ها به سرعت می‌گذرد.
وی، با بیان اینکه مبلمان شهری دهدشت فرسوده و معیوب است، بیان کرد: اعضای شورای شهر فارغ از مسایل جناحی، باندبازی و طایفه‌گری به رفع مشکلات شهر کمک کنند.
هاشمی‌پور، افزود: اگر شورای شهر وارد بازی جناحی و مسایل حاشیه شد مطمئناً سرنوشت شهر بدتر از دوره گذشته خواهد شد و مردم به شورا اعتماد نخواهند کرد.
وی، تأکید کرد: برای رضای خدا تصمیم بگیرید و از هیچ قدرتی جز خداوند نترسید، منافع مردم و شهر را در نظر بگیرید بنده هم تمام قد پشتیبان شما خواهم بود.
 

راه‌اندازی زمین ورزشی در ۳۰۰ روستای بالای ۵۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمد
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس تفاهم نامه وزارت ورزش، بنیاد مسکن و استانداری ۳۰۰ زمین ورزشی در روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان راه‌اندازی خواهد شد.


پژمان نیک اقبالی در این آئین با اشاره به اجرای پروژه‌های ورزشی در سطح استان اظهار داشت: این پروژه‌ها به همت و رقابت مجمع نمایندگان استان برای گرفتن اعتبارات خارج  روال عادی بود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مصوب شده بود بر اساس تفاهم نامه بین وزارت ورزش، بنیاد مسکن و استانداری،در ۳۰۰ روستای بالای ۵۰ خانوار زمین ورزشی احداث شود.

نیک اقبالی، خاطرنشان کرد: از محل ماده ۹۴ و ۲۷ صدم درصد سهم ورزش از بودجه، ۲۷ میلیارد تومان برای ورزش استان در نظر گرفته شده و پروژه‌ها مشخص است.

وی، با اشاره به سفر هیئت دولت به استان، گفت: در این سفر هم توجه خوبی به حوزه ورزش شده است.

این مسؤول، بیان کرد: همه این اقدامات برای شکوفایی استعدادهای ورزشی و ارتقای جایگاه استان رد سکوهای قهرمانی در عرصه بین‌المللی است.

همچنین سید محمدتقی علوی در این مراسم به توجه دولت در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: برای توسعه ورزش همگانی در همه نقاط استان کارهای خوبی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه، افزود: سالن چند منظوره یکهزار و ۲۰۰ نفری ورزشی دهدشت از جمله پروژه‌ها است که با زیر بنای ۲ هزار متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرایی شده است.

وی، راه‌اندازی این سالن را گام مهمی در میزبانی مسابقات ورزشی دانست و ادامه داد: ورزشکاران کهگیلویه طی روزهای اخیر به مقام و سکوهای قهرمانی در مسابقات ملی و فراملی دست یافتند.


کد مطلب: 270717

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/270717/هشدار-حاج-عدل-شورای-شهر-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1