کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم معارفه سرپرست شهرداری یاسوج برگزار شد / اکبری: خدمات «جاوید» ماندگار می‌ماند / او بیش از حد تلاش کرد

6 شهريور 1396 ساعت 17:10


 
با حضور اعضای شورای شهر یاسوج مراسم معارفه سرپرست شهرداری یاسوج در سالن اجتماعات شهرداری یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز با حضور اعضای شورای شهر یاسوج در حالی که «جاوید» شهردار سابق حضور نداشت، معارفه سرپرست شهرداری یاسوج برگزار شد.
سید هدایت اکبری با اعلام اینکه آذر صفایی نیا موفق شده است رای تمامی شش نفر حاضر در جلسه شورا کسب کند، گفت: دنیا مخل گذر است چند سال پیش جاوید معرفی شد و الان خانم صفایی نیا، و خانم صفایی نیز جایش را به فرد دیگری خواهد داد. اکبری ادامه داد: جا دارد از تلاش‌ها و زحمات پرسنل سخت کوش شهرداری تشکر کنم، اگرچه حقوق این عزیزان پایین است اما صادقانه خدمت می‌کنند.
وی تصریح کرد: از رحمت دکتر جاوید تشکر ویژه می‌کنم خدمات ایشان ماندگار خواهد شد، آقای جاوید بیش از حد خود تلاش و زحمت کشیدند.
رئیس شورای شهر یاسوج با اشاره به انتخاب سرپرست جدید شهرداری یاسوج بیان کرد: خانم صفایی نیا با شش رأی به عنوان سرپرست شهرداری یاسوج انتخاب شد، وی از سابقه خوبی برخوردار است، امیداوارم پرسنل شهرداری با وی همراهی کنند.
سید هدایت اکبری گفت: با همکاری و همدلی پرسنل شهرداری با خانم «صفایی نیا» همکاری نمایند تا وقتی که «مقدم» سکان کار را در اختیار بگیرد، همه امورات در شهرداری یاسوج در روال خود طی می‌‍شود و هیچ مشکلی وجود ندارد.
سرپرست جدید شهرداری یاسوج با لهجه لری بیان کرد: از لطف شورا به دلیل اعتمادی که به اینجانب داشته‌اند، تشکر می‌کنم، انشالله بتوانم مفید باشم و گام موثر بردارم آذر صفایی نیا ادامه داد: ما باور داریم که ارامش و ثبات خاطری کنونی خاص زحمات دکتر جاوید و تیم کاری ایشان است.
صفایی نیا ضمن تشکر مجدد از خدمات جاوید و درخواست از پرسنل شهرداری جهت هماهنگی و هم افزایی در هت رشد و شکوفایی شهر و رفاه و آسایش شهروندان و همچنین پرسنل شهرداری تاکید کرد: قطعاً اکر اعضای شورای پنجم نخواهند همکاری و تعامل با هم و مجموعه شهرداری داشته باشند اهداف شهر داری روی زمین می‌ماند. وی لازمه ادامه آرامش کنونی مجموعه شهرداری را همکاری و کمک تمامی مجموعه دانست.
در پایان مراسم عبدی زاده از پرسنل با سابقه شهرداری از طرف کارکنان شهرداری ضمن تبریک به آذر صفایی نیا از زحمات و تلاش‌های محمد علی جاوید قدردانی کرد


کد مطلب: 270708

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/270708/مراسم-معارفه-سرپرست-شهرداری-یاسوج-برگزار-اکبری-خدمات-جاوید-ماندگار-می-ماند-او-بیش-حد-تلاش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1