کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین اظهارات شهردار جدید یاسوج در صحن علنی شورای شهر (+عکس)

6 شهريور 1396 ساعت 12:46


شهردار جدید شهرداری یاسوج اولین اظهارات خود را در صحن علنی شورا ارائه داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز دومین جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست سید هدایت اکبری برگزار شد.

هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار کرد: در شورای اسلامی شهر یاسوج بر اساس قانون، همدلی و همفکری در راستای خدمت به مردم عمل خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: هفت نفر عضو شورای اسلامی شهر یاسوج بدون هیچ تقابلی و تنها با رعایت قانون، برادری و همدلی عمل خواهند کرد و هیچ کسی با دیگری به دنبال منفعت طلبی و تک روی نیست.
به گزارش کبنا، بعد از انتخاب «نسهتن مقدم» به عنوان شهردار یاسوج از سوی اعضای شورای شهر او در اولین صحبت‌های خود، اظهار کرد: مسوولیت سنگینی بر دوش بنده گذاشته شده است، از اینکه شورا با سپردن این مسوولیت به بنده اعتماد کردند، تشکر می‌کنم.
وی  در ادامه به معرفی خود پرداخت و اظهار داشت: نستهن مقدم هستم، متولد ۱۳۴۷، که فقط توانستم ۴ سال در خانه پدری خودم درس بخوانم و پس از آن به دلیل نبود امکانات در زادگاهم مجبور شدم در شهرهای اصفهان، کرمانشاه، شیراز و تهران ادامه تحصیل دهم.
مقدم اضافه کرد: ۴ فرزند دختر دارم که دختر بزرگم فارغ التحصیل رشته معماری و کوچک‌ترین فرزندم دوم ابتدایی است.
وی گفت: محل سکونت فعلی من در تهران است که به‌زودی به یاسوج می‌آیم.
وی در ادامه گفت: شهر سازی، معماری، توسعه مباحث فرهنگی و اجتماعی، درآمدهای پایدار شهرداری، توسعه مدیریت، و حفظ منابع انسانی از مهمترین برنامه‌های من در شهرداری یاسوج خواهد بود که در آینده بیشتر به آنان خواهم پرداخت.
نستهن مقدم شهردار منتخب یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد آرزوی موفقیت برای شورای پنجم را داریم امیدوارم با مشارکت مردم برنامه‌ها، وعده و تعهداتی که اعضای شورا در روز تبلیغات کاندید شورای شهر دادند، در سایه تعامل تحقق پیدا کند.
مقدم افزود: بی شک وعده‌های اعضای شورای شهر و برنامه شهرداری در جریان امور اجرایی توسط مدیریت شهری صحیح تحقق خواهد شد.
وی با اشاره به انتصابش به عنوان شهردار یاسوج، بیان کرد: از اینکه اعضای شورا به بنده اعتماد داشته، و به عنوان شهردار یاسوح منتخب کردند. کمال تشکر داریم و امیدواریم با تلاش بی منت به شهر یاسوج و متناسب با شان و منزلت مردم به این شهر خدمت کنم.
شهردار جدید یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود، گفت:  بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری باید به دنبال یک شهر اسلامی باشیم، تا هر رفت و آمدی در شهر به زیست اسلامی مردم کمک کند.
وی بیان داشت: مدیر باید در خدمت مردم و پاک دست باشد، و پاک دستی لازمه یک مدیر است که شهرداری یاسوج باید از آن بهره مند باشد.
 
مقدم افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت مهندسی آب و خاک استان شاغل و در سال ۷۹ و ۸۰ به عنوان مدیر آب و خاک استان انتخاب شدم.
وی گفت: در ارزیابی‌هایی که در سطح کشور انجام شد، بنده به عنوان مدیر منطقه فارس، بوشهر و هرمزگان و بخشی از پروژه‌های ویژه خوزستان هم شامل می‌شود، مشغول به کار شدم. که بعد از آن به عنوان معاون آب و خاک کشور منصوب شدم.
شهردار جدید یاسوج گفت: بعدها به عنوان مدیر پشتیبانی فنی مهندسی آب و خاک کشور و مدیر مطالعات کشور مشغول به کار شدم و همچنین در پروژه‌های زیربنایی نزدیک به دو دهه پروژه‌هایی شامل راه، سد، شبکه، جداول و زیباسازی‌های پروژه منطقه ای جز سوابق خود داشتیم.
مقدم گفت: هم اکنون به عنوان مدیرعامل شرکت کشاورزی و صنعت پیشگامان کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر و بنیاد شهید در استان کهکیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنم.
وی اضافه کرد: سازمان اقتصادی کوثر یکی از سرمایه گذارانی است که می‌تواند منشا تحولات و خیر و برکت استان باشد. که این شرکت هم اکنون مجموعه کارخانه جات آرد نشاسته و گلوکز خوراک دان و تفریحی را داراست.


کد مطلب: 270674

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/270674/اولین-اظهارات-شهردار-جدید-یاسوج-صحن-علنی-شورای-شهر-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1