کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حرف‌های مهم «دهراب‌پور» با حضور فرماندار بویراحمد؛ این کار شهردار جدید یاسوج غیرعقلانی است

5 شهريور 1396 ساعت 10:29


عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: اگر شنیده‌ها درست باشد این کار شهردار جدید یاسوج غیرعقلانی است.
به گزارش کبنا از یاسوج، محمدرحیم دهراب‌پور صبح امروز در مراسم تحلیف و هیأت رئیسه شورای شهر یاسوج که با حضور فرماندار بویراحمد و معاونین وی برگزار شد، با بیان اینکه دلایلی برای عدم حضورمان در جلسه قبل وجود داشت، اظهار کرد: بر ما روشن شده که مقدمه چینی‌های از قبل وجود داشته است بطوریکه تصمیم گرفته شده که گروهی به نام اکثریت و اقلیت شکل بگیرد.
دهراب‌پور با بیان اینکه یاسوج بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، گفت: بر اساس تصمیماتی که گرفتند، چهار نفر تمام مقدرات شهر را رقم بزنند و سه نفر دیگر هیچ نقشی نداشته باشند.
رئیس سنی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شنیده‌ایم که از شهردار آینده حواسته اند که تلفن گروه اکثریت را جواب ندهد که این کار غیرعقلانی است و آن کسی که پذیرفته این کار را انجام بدهد، کارش واقعاً عیرعقلانی است.
دهراب‌پور گفت: بر اساس جدول و طراحی شاخص‌های که بانی آن هم آقای آشنا بود شهردار یاسوج را در فرایندی انتخاب کنید. و من خوشحالم که ۶۰ نفر از فرزندان شهر یاسوج برای تصدی شهرداری یاسوج اعلام آمادگی کردند که در نهایت گزینه نهایی شهرداری برایند نخبگان استان باشد.
وی گفت: چرا این فرایند طی نشد و قطع شد؟

دهراب پور افزود: تکلیف ما را روشن کنید، اگر قرار است این مقدمه چینی که شده و بر اساس آن چهار سال همه امور را چهار نفر در دست بگیرند، و این چهار نفر همه کاره باشند، و ما دخالتی نداشته باشم، خوب نیست.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج بیان کرد: توقع داشتیم که موضوع به محضر آیت الله ملک حسینی رسیده شود و تکلیف ما هم مشخص شود. قانون برای هموار شدن راه وضع موجود است نه برای هموار شدن راه چند نفر.
دهراب‌پور اضافه کرد: انتخاباتی با آن همه فراز و نشیب برگزار شد که با این وضع موجود بی فایده بود. و همه چیز مثل قبل خواهد بود اگر برای ما فرصتی برای کار نباشد، اجازه دهید ما هم کار کنیم.


کد مطلب: 270271

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/270271/حرف-های-مهم-دهراب-پور-حضور-فرماندار-بویراحمد-این-کار-شهردار-جدید-یاسوج-غیرعقلانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1