کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرداخت ۴۰ فقره وام اشتغال و کارگشایی به مددجویان

4 شهريور 1396 ساعت 11:35


۴۰ فقره وام قرض اشتغال و کارگشایی بااعتبار سه میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد گزارشی از عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ارائه کرد.
فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد بابیان اینکه این صندوق به‌منظور پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت امداد و سایر نیازمندان فعالیت می‌کند، گفت: در بخش کارگشایی و اشتغال ۴۰ فقره وام بااعتبار سه میلیارد ریال پرداخت‌شده است.
وی اعتبار تسهیلات پرداخت‌شده در بخش وام‌های قرض‌الحسنه را ۷۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مبلغ فوق در قالب ۲۵ وام ۳۰ میلیون ریالی بوده است.
محبی از اعطای ۱۵ فقره وام اشتغال بااعتبار دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: اعتبار هر وام ۱۵۰ میلیون ریال است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و ۹۹۱ فقره وام اشتغال و قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت‌شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۷۴۰ مورد وام قرض‌الحسنه و ۲۵۱ مورد وام اشتغال بوده است.
محبی مبلغ اعطاء شده در این مدت در حوزه اشتغال را بالغ‌بر ۳۳ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال عنوان کرد: و افزود: ۱۲۴ میلیارد و ۴۹۳ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی پرداخت‌شده است.
 
وی بابیان اینکه ارائه تسهیلات در این صندوق به‌صورت قرض‌الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان انجام می‌شود، گفت: هر شعبه از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مانند شعب بانک‌های متصل به شبکه شتاب، همه خدمات متداول در شبکه بانکی کشور را به مشتریان خود ارائه می‌کند.
 
محبی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که فقط برای رضایت خداوند و دستگیری از نیازمندان در این صندوق سپرده‌گذاری کرده‌اند عنوان کرد: هر شخص حقیقی یا حقوقی می‌تواند به‌عنوان خیر در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به نام خود و یا اشخاص دیگر مبادرت به افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه کند.


کد مطلب: 269920

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/269920/پرداخت-۴۰-فقره-وام-اشتغال-کارگشایی-مددجویان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1