کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روایت تصویری از جشنواره شهید رجایی و معرفی ادارات برتر در یاسوج

2 شهريور 1396 ساعت 15:24


جشنواره شهید رجایی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین وی و مدیران دستگاه‌های استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این جشنواره، با حضور معاون رئیس جمهور، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادارات برتر استان کهگیویه و بویراحمد معرفی شدند.
در این حشنواره، بانک کشاورزی(اله داد محمدی)، بانک صنعت و معدن، آموزش و پرورش(هادی زارع‌پور)، میراث فرهنگی و گردشگری(محمود باقری)، بیمه سلامت(حسینی)، دامپزشکی(بهمنش)، منابع طبیعی(بهشتی‌فرد)، راهداری و حمل و نقل پایانه‌ها(خوان پایه)، جهاد کشاورزی(جعفر گوهرگانی)، آب منطقه‌ای(داودی مهر) آب و فاضلاب شهری(لدنی‌نژاد)، بهزیستی(موسوی امجد)، امور عشایر(مجید علی پور)، اقتصاد و دارایی(ابراهیم کشاورز) و امور مالیاتی به عنوان دستگاه‌های برتر شناخته شدند.
بنا بر این گزارش، برخی از مدیران به طور جداگانه در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کردند:  بعضی از سازمان‌ها و دستگاه‌ها در شاخص‌های کشوری رتبه‌های برتر دارند اما در سطح استان آنها را به عنوان دستگاه‌های برتر نمی‌شناسند.
این مدیران خواستار انتشار اسناد مربوط به دستگاه‌ها و ادارات برتر شدند تا مردم بدانند بر اساس کدام اسناد و اطلاعات این دستکاه‌ها برتر شدند.

 
 
 


کد مطلب: 269377

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/269377/روایت-تصویری-جشنواره-شهید-رجایی-معرفی-ادارات-برتر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1