کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حرف‌های نیش دار زینل‌زاده به اعضای شورای شهر جدید؛ شهرداری انتخاب کنید که هم وزن و هم قد خودتان باشد

1 شهريور 1396 ساعت 23:11


مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دوگنبدان با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، اعضای شورای تامین شهرستان،اعضای شورای شهر سابق و جدید در فرمانداری گچساران برگزار شد.
شهردار دوگنبدان در این مراسم ضمن تقدیر وتشکر از اعضای شورای چهارم و تمامی مسئولین گچساران اظهار داشت: علی رغم همه تضارب آراء و اختلاف نظر و دیدگاه ها که بین شهرداری و شورای شهر بود همیشه حفظ حرمت شد و هیچ وقت حرمت ها مخدوش نشد و اختلاف نظر ها هیچ وقفه ای در توسعه و عمران شهری بوجود نیاورد.
اردلان زینل زاده عنوان کرد: فراز و نشیب بود ولی همه همسو و در راستای نیل به توسعه شهرستان بود.
وی در ادامه به پروژه های متعددی که در این مدت انجام شده،اشاره کرد و افزود: این توسعه و عمران چشم گیر شهری با همکاری و تعامل خوب اعضای شورای شهر، شهرداری و مسئولان شهرستانی و استانی انجام شده است.
شهردار دوگنبدان در پایان به اعضای شورای شهر پنجم توصیه کرد که شهرداری انتخاب کنید   که هم وزن و هم قد خودتان باشد همانطور که یک موتور هشت سیلندر را نمیتوان روی یک خودرو پژوه نصب کرد و یا یک بدن نحیف تحمل یک سر بزرگ را ندارد، شما هم شهرداری در حد و اندازه خودتان انتخاب کنید.
 
 

------------------------------
گزارش: حبیب قلندری


کد مطلب: 269179

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/269179/حرف-های-نیش-دار-زینل-زاده-اعضای-شورای-شهر-جدید-شهرداری-انتخاب-کنید-هم-وزن-قد-خودتان-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1