کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون: وقتی می‌بینند، «خان» و «کدخدا» به جان هم می‌پرند، پایین‌ترها هم به جان هم می‌پرند + توصیه جالب زینل‌‎زاده

1 شهريور 1396 ساعت 19:37


مراسم تحلیف و انتخاب هیأت رئیسه شوزای اسلامی شهر دوگنبدان با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس و به ریاست رحیمی فرماندار شهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز با حضور غلام‌رضا تاجگردون و فرماندار شهرستان گچساران مراسم تحلیف و انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر دوگنبدان برگزار شد.
غلام رضا تاجگردون در این مراسم، اظهار کرد: امروز روز پایان خدمت شورای قبل است انشالله به برکت قرآن کریم شاهد وجود شورای خوب و همگون برای اداره بهتر شهر باشیم.
وی افزود: به سهم خودم ار همکاران در شورای قبل به واسطه همکاری خوب شان تشکر می‌کنم، این تشکر واقعی است نه رسانه‌ای. شورای قبل ترکیب خوبی داشت، ترکیب اخلاقی و تخصصی و ما نیز رابطه تنگاتنگی برای جلو رفتن کار داشتیم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه شورا امانتی است که مردم به دست ما داده اند، افزود: امیدوارم شورای جدید روحیه بهتری داشته باشد.
تاجگردون گفت: بارهای از زمین بلند شد و به منزل رسید و کارهای جدیدی هم تعریف شده است که دیگران باید آن را به منزل مقصود برسانند.
وی افزود: مهم این است که می‌خواهیم به کجا برسیم، برای رسیدن ابزار و عوامل زیادی باید باشد.
نماینده گچساران و باشت در ادامه به برخی اختلافات اشاره کرذ و گفت: اختلافات را باید کنار بگذاریم، مردم به ما نگاه می‌کنند و وقتی ببیند «خان» و «کدخداشان» به جان هم می‌پرند، نباید انتظار داشت، پایین‌ترها به جان هم نپرند.
نقاط اشتراک را با شورای قبل بالا بردیم بیش از ۳۰ جلسه با شورا جلسه داشتیم فقط در مورد نقاط اشتراک حرف زدیم و حتی خجالت کشیدیم نفاط افتراق مطرح شود.
تاجگردون اضافه کرد: حق نداریم، اختلاف را به کف بازار و خیابان بیاوریم.
وی به موضوع عدم رأی اعتماد بی‎طرف اشاره کرد و گفت: رسانه‌های اصلاح طلب می‎گویند، تاجگردون تلاش کرد آقای «بی‌طرف» اصلاح طلب‌ترین فرد رأی نیاورد، که در واقع این طوری نبود.
تاجگردون گفت: اگر مردم تاجگردون اصلاح طلب را انتخاب می‌کنند، فکر می‌کنند تاجگردون اصلاح طلب بهتر می‌تواند کار کند.
 
اردلان زینل زاده شهردار دوگنبدان در این مراسم با بیان اینکه  تکیه بر قانون به منزله رهایی از مشکلات است، اظهار کرد: اعضای شورای شهر باید قانون‌مدار باشند، امیدوارم شهرداری را انتخاب کنند که با افکار و اهداف شورا هماهنگ و نزدیک باشد.

 


کد مطلب: 269110

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/269110/تاجگردون-وقتی-می-بینند-خان-کدخدا-جان-هم-می-پرند-پایین-ترها-توصیه-جالب-زینل-زاده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1