کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«جاوید» تا ۲۷ مهرماه شهردار یاسوج است / نستهن «اصولگرا» نیست / اقلیت و اکثریت در نظر است

1 شهريور 1396 ساعت 16:14


 
عضو شورای شهر یاسوج گفت: محمد علی جاوید تا ۲۷ مهرماه حکم شهرداری یاسوج را دارد.
به گزارش کبنا، هدایت اکبری در حاشیه مراسم تحلیف و تعیین هیات رئیسه جدید اعضای شورای اسلامی شهرستان بویراحمد در جمع خبرنگاران در خصوص عدم حضور برخی از اعضای شورای اسلامی در مراسم تحلیف با بیان اینکه همه موظف به تمکین از قانون هستیم، اظهار کرد: اعضای شورای شهر با خودخواهی و لجبازی منافع خود را به منافع مردم ترجیح ندهند.
عضو شورای شهر یاسوج بیان کرد: امروز فرمانداری همه اعضا دوره جدید شورا را دعوت کرد و ما هم با تمکین از قانون در این مراسم حضور پیدا کردیم اما برخی دیگر از اعضا به دلائل موجه یا غیرموجه حاضر نشدند که فرمانداری طبق قانون در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در صورت عدم حضور اعضای شورا، از عضو علل‌البدل استفاده می‌شود تصریح کرد: در دموکراسی دینی اکثریت و اقلیت وجود دارد که اختلاف اقلیت و اکثریت در نظرات است و به صورت کلی اختلافی وجود ندارد.
این مسؤول بر توجه به منافع و مصالح مردم تأکید کرد و در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا به دلیل اختلافات سایر اعضای شورا حضور پیدا نکردند، گفت: بعد از انتخابات نشست‌ها و رایزنی‌های وجود دارد اما نباید در این نشست‌‌ها منافع مردم نادیده گرفته شود.
اکبری در خصوص تعیین شهردار گفت: محمدعلی جاوید تا ۲۷ مهر ماه حکم دارد و تا زمان مشخص شدن سرپرست شهرداری، شهردار یاسوج است.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: در صورتی که اعضای شورا در نشست امروز حضور پیدا می‌کردند، هیات رئیسه انتخاب و مهر شورا داده می‌شد سرپرست شهرداری را انتخاب می‌کردیم.
وی با بیان اینکه شورای دوره پنجم از اعضای خوبی تشکیل شده‌، گفت: قبلاً در رسانه‌ها شهردار انتخاب شده، ضمن اینکه گفته شده نستهن مقدم اصول‌گرا است که باید بگویم وی اصول‌گرا نیست.
اکبری انتخاب یک زن به عنوان سرپرست شهرداری را رد کرد و یادآور شد: خانم صفایی که گفته می‌شود به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده فرد توانمند و تحصیل کرده‌ و از نیروهای پر کار شهرداری است، امیدوارم روزی برسد که به خانم‌ها در شهرداری اعتماد کنیم.


کد مطلب: 269047

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/269047/جاوید-۲۷-مهرماه-شهردار-یاسوج-نستهن-اصولگرا-نیست-اقلیت-اکثریت-نظر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1