کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم تحلیف و تعیین هیأت رئیسه شوراهای شهرهای بویراحمد برگزار شد / جلسه شورای شهر یاسوج از رسمیت افتاد / دهراب‌پور، نگین‌تاجی و خوبانی نیامدند /جلسه هیأت رئیسه لوداب تشکیل نشد

1 شهريور 1396 ساعت 11:21


مراسم تحلیف و تعیین هیأت رئیسه پنجمین  دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور «پژمان نیک‌اقبالی» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری و فرماندار بویراحمد و معاونین وی در محل فرمانداری بویراحمد راسم تحلیف و تعیین هیأت رئیسه پنجمین  دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بویراحمد (مارگون، یاسوج، لوداب، چیتاب و مادوان) برگزار شد.
محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار کرد: شوراهای اسلامی از جایگاه ویژه‌ای در قرآن برخوردار است و آنها برای رفع مشکلات مردم و شهر تشکیل شده‌اند.
به گزارش کبنا، محمد رحیم دهراب پور، فرشاد نگین تاجی و مسعود خوبانی سه عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در مراسم تحلیف و تعیین هیأت رئیسه حضور پیدا نکردند و جلسه شورای شهر یاسوج از رسمیت افتاد.
 
هدایت اکبری، علی اکبری تبار، کیوان آشنا و احمدی کیش چهار عضو دیگر شورای اسلامی شهر یاسوج در دوره پنجم هستند که در این مراسم حضور پیدا کردند.
به گزارش کبنا، جسه هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر لوداب نیز از رسمیت افتاد.


کد مطلب: 268865

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/268865/مراسم-تحلیف-تعیین-هیأت-رئیسه-شوراهای-شهرهای-بویراحمد-برگزار-جلسه-شورای-شهر-یاسوج-رسمیت-افتاد-دهراب-پور-نگین-تاجی-خوبانی-نیامدند-لوداب-تشکیل-نشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1