کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دوگنبدان صادرکننده الگوی توسعه یافتگی شهری /شهر خوب، شهردار خوب

31 مرداد 1396 ساعت 23:32


امروز شهرداری دوگنبدان به عنوان صادرکننده الگوی توسعه یافتگی شهری در میان سایر شهرهای استان شناخته شده است.
در ارزیابی عملکرد شهرداری دوگنبدان در ۴سال اخیر، شهردار دوگنبدان ثابت کرده می تواند گره های مشکلات جامعه را با مدیریت توانمند بگشاید.
امروز چهره دوگنبدان به قدری متحول شده است که در رده شهرهای توسعه یافته قرار دارد و این توسعه و پیشرفت مدیون تلاش های شبانه روزی شهردار دوگنبدان است.
توسعه ی شهری به وسعت دوگنبدان که درصد بالایی از مهاجرت استان را دارد و روزانه میزان خدمتی که باید دریافت کند با رشد مواجه است.
یکی از دلایلی که در سایر شهرهای استان هم اندازه دوگنبدان شاهد ترقی و توسعه یافتگی نیستیم، در نوع مدیریت هاست.
از این رو است که امروز شهرداری دوگنبدان به عنوان صادرکننده الگوی توسعه یافتگی شهری در میان سایر شهرهای استان شناخته شده است.
اگر نگاهی به گذشته ی مدیریت دوگنبدان بیاندازیم، می بینیم که شهردار دوگنبدان توانسته تمامی دستاوردهایش را در زمانی از آن شهر دوگنبدان و شهروندانش کند که با مشکلات اقتصادی فراوان و محدودیت ها مواجه بوده است.
این توسعه یافتگی از آنجایی تحقق یافته که مهندس زینل زاده مدیری به شدت خوشفکر است، به طوری که دوگنبدان در سال های اخیر در مسیر پیشرفت حرکت کرده است.
اتمام پروژه زیرگذر ، ساخت کنار گذر را می توان از مهم ترین اقدامات شهردار دوگنبدان برای تسهیل تردد شهروندان در نقاط مختلف شهر دانست.
وقتی به پراکندگی پروژه های عمرانی دوگنبدان نگاه می کنیم می بینیم که نگاه مدیریت شهری دوگنبدان تنها به یک نقطه و آن هم به مناطق مرفه متمرکز نبوده است.
از یک سو ساخت بوستان ها در مناطق جدید و توسعه ی فضای سبز بافت فرسوده و از سوی دیگر ایجاد زیرساخت های ورزشی در کنار پارک لاله و پارک بانوان در مرکز دوگنبدان سبب شده همه شهروندان دوگنبدانی احساس رفاه و توجه مدیریت شهری را به خوبی لمس کنند.
در کنار ساخت پروژه های عمرانی شاهد توسعه فضای سبزی در دوگنبدان هستیم که فرصت گردشگری فراوانی به شهروندان داده است.
از جمله بوستان ها ی معلم، سلامت، ۱۰۸ دستگاه، شیخ خواجه زاده و ...؛ بوستان هایی که سبب ارتقا شاخص فردی بهره مندی شهروندان از فضای سبز شده است.
تمامی این دستاوردها نشان داده است که شهردار دوگنبدان یک نمونه بارز و شناخته شده از مدیران جهادی است.
عملکرد وی ثابت کرده که به شکلی متمایز می تواند در یک مدت زمانی معقول به خوبی از پس مشکلاتی که با محدودیت های اقتصادی مواجه است برآید به طوریکه امروز دوگنبدان به طور کامل متحول شده است.


کد مطلب: 268726

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/268726/دوگنبدان-صادرکننده-الگوی-توسعه-یافتگی-شهری-شهر-خوب-شهردار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1