کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساعت ۶ صبح آخرین تماس با ۵ مأمور گم‌شده منابع طبیعی در کوه خامی / مأموران توان جسمی ندارند / تلفن‌ همراه آنان از دسترس خارج شد

31 مرداد 1396 ساعت 9:22


معاون منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نجات ۵ مأمور منابع طبیعی استان در کوه خامی باشت به امداد و نیروهای کمکی نیاز داریم.
حکمتیان در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: ۵ مأمور منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از دیروز عصر (دوشنبه ۳۰ مردادماه) در روند مهار آتش سوزی کوه خامی در این کوه گرفتار شدند که برای نجات آنها به امدادرسانی و بالگرد نیاز داریم.
وی با بیان اینکه آخرین تماسی که با آنها داشتم، ساعت ۶ صبح بود، افزود: در حال حاضر دیگر قادر به تماس با آنها نیستیم، چرا که شارژ برقی تلفن‌های همراه آنها تمام شده و در دسترس نییستند.
معاون منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون این ۵ مأمور منابع طبیعی به دلیل خستگی، نبود آذوقه و کمبود آب توان جسمی خود را از دست داده‌اند.
وی اضافه کرد: محل دقیق این ۵ مأمور مشخص نیست اما در آخرین تماس‌هایی که با آنها داشتم محدوده‌ای که توقف دارند را به شکل تقریبی به ما اعلام کرده‌اند.
حکمتیان تاکید کرد: برای نجات جان این ۵ مأمور به کمک نیروهای امدادی و مردمی و بالگرد نیاز داریم.
 


کد مطلب: 268577

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/268577/ساعت-۶-صبح-آخرین-تماس-۵-مأمور-گم-شده-منابع-طبیعی-کوه-خامی-مأموران-توان-جسمی-ندارند-تلفن-همراه-آنان-دسترس-خارج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1