کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست صمیمی فرماندار چرام با کانون نخبگان چرام(+تصاویر)

29 مرداد 1396 ساعت 10:03


اولین نشست نخبگان مرکز رشد و کارآفرینی خیام شهرستان چرام با سرپرست فرمانداری چرام برگزارشد
به گزارش کبنانیوز از چرام,سرپرست فرمانداری شهرستان چرام در نشستی صمیمی با نخبگان مرکز رشد و کارآفرینی مرکز رشد و کار آفرینی خیام چرام بر حمایت از این مرکز و نخبگان تاکید کرد.
داریوش پاداش با گرامیداشت هفته دولت اظهارداشت:ماندگارترین ایام هفته دولت یاد شهیدان رجایی و باهنر است که انسان در هر موقعیت و مسئولیتی که قرار می گیرد باید روز اول و آخر آن یکی باشد.
وی بیان کرد:کمترین زمان ریاست جمهوری و بیشترین محبوبیت را شهید رجایی داشته و این نشان دهنده این است که در همان زمان کوتاه مسئولیت در خدمت مردم بوده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان چرام با تشکر از بانیان مرکز رشد و کارآفرینی نخبگان چرام گفت:شناخت استعدادها مهم ترین و بهترین کار در شهرستان است .
وی افزود:نگاه سیاسی در مرکز نخبگان ره بجایی نمی برد و باید شناخت به همه نیروها و در همه شهرستان داشته باشیم و نباید سیاست را دخالت دهیم.
پاداش تصریح کرد:سعی کنیم در لفظ و بیان گروهی رنجیده نشود و از این انجمن برای شناسایی استعدادها حمایت ویژه خواهیم داشت.
وی بیان کرد:پیشنهاد دادیم که در هفته دولت استاندار محترم و سایر مسئولان استانی از این مرکز بازدید داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چرام گفت:خوشبختانه. دکتر نیکروز رئیس مرکز نخبگان استان از فرزندان شایسته چرام هست که امیدواریم از این پتانسیل در کمک و توسعه به این مرکز به درستی استفاده شود.
وی با اشاره به تغییر نگاه مردم شهرستان چرام گفت:خوشبختانه فضای خوبی حاکم است و در همه حوزه ها تلاش می کنیم که در همه زمینه ها پیشرفت حاصل شود.ِ
پاداش افزود:هرچند کارهای خوبی در شهرستان چرام  انجام شده اما امروز وظیفه ما سنگین تر است و لازم است ابتدا استعدادیابی و پرورش آنها به خوبی انجام شود و در این راستا هر سازمانی تمام توانش را بگذارد که حمایت مالی و معنوی نمایند.
در ادامه این نشست عطاالله حدادی عضو جدید شورای شهر چرام با اشاره به اینکه این مرکز و شناسایی نخبگان و حمایت از آنها متناسب با اسناد بالادستی کشور است بیان کرد:علیرغم اینکه در منطقه محرومی هستیم اما انگیزه خوبی وجود دارد که امیدواریم این مهم فراگیر شود.
وی اظهارداشت:این مرکز نیازمند حمایت از دستگاه ها ی مختلف است و می بایست رسانه و تبلیغات مناسبی برای معرفی و شناسایی این نخبگان انجام شود.
عضو شورای شهر چرام تصریح کرد:قول می دهم که در این ۴سال در بودجه های فرهنگی شورا و شهرداری چرام از هر خدمتی برای کمک به این مرکز و حمایت از نخبگان چرام کوتاهی ننمائیم.
در ادامه اصغر نیکروز رئیس مرکز رشد و کارآفرینی خیام چرام از پاداش فرماندار چرام که تاکنون به خوبی از این مرکز حمایت کردند تقدیر و تشکر نمود و بیان کرد:این مرکز زیر نظر موسسه کشوری است و در صورت حمایت اولین شرکت دانش بنیان دانش آموزی کشور را در شهرستان چرام ثبت می نمائیم.
براساس این گزارش ،مرکز رشد و کارآفرینی نخبگان خیام متشکل از دانش آموزان و دانشجویان نخبه ای است که مبادرت به ساخت و طرح های علمی خود دارند و با هزینه شخصی فعالیت می کنند.شرکت و حضور در این مرکز آزاد است.
در پایان این نشست صمیمی از تعدای از استعدادهای برتر این مرکز تجلیل بعمل آمد.
تصاویر تکمیلی:


کد مطلب: 268156

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/268156/نشست-صمیمی-فرماندار-چرام-کانون-نخبگان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1