کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ «حمید طاهری بویراحمدی» به نقد «بهادران»؛ اصلاح‌طلبان سال‌هاست که از «بهرام تاجگردون» و «سید باقر» عبور کرده‌اند

26 مرداد 1396 ساعت 12:32


حمید طاهری بویراحمدی
بعد از انتشار مطلبی با عنوان« «سخنی با استاندار؛ شهری که پمپ‌ بنزین ندارد و پر از چاله و چوله است/ از مدیران قوی حمایت نکردید!»[کلیک کنید]» یکی از مخاطبان کبنا به نام احمد بهادران با ارسال متنی با عنوان «پاسخی به حمید طاهری؛ به خاطر «دستمالی»، «قیصریه‌ای» را به آتش نکشیم» [کلیک کنید] به این مطلب پاسخ داد که دو باره حمید طاهری بویراحمد متن زیر را در جواب به مطلب آن نویسنده(بهادران) برای کبنانیوز ارسال کرده است که عیناً و صرفاً بر اساس رسالت خبری آن را منتشر می‌کنیم.
اخیرآ در چند مقاله، عملکرد استاندار را نقد کردم. نقاط قوت و ضعف او را در این منصب و مقام چهار ساله ارزیابی نمودم. استقبال خوانندگان و صاحب نظران نشان داد که این ارزیابی، صحیح و واقعی بوده است. در این میان فردی کاملاً عوام و بی اطلاع نیز، میدان را برای تاخت و تاز مناسب دید و به نوشتن جوابیه پرداخت. غافل از این که بنا به مثل معروف «فیل را نعل می‌کردند، پیشه آمد و گفت: مرا نیز چنین کنید.» وی آنقدر از مرحله پرت است که نوشته؛ حمید طاهری به خاطر اینکه سید باقر موسوی از بهرامی حمایت نکرد به او حمله کرده است یا ...
در حالیکه انتقاد من و سایر اصلاح طلبان از سید باقر موسوی به خاطر اتخاذ موضع دوگانه او (سکوت ظاهری ولی حمایت عملی از غلام محمد زارعی) بوده است. و اینکه وی بجای اینکه عامل وحدت اصلاح طلبان باشد باعث تفرقه بین آنان شد. سید باقر موسوی همان راه خودخواهانه بهرام تاجگردون را رفت. این دو نفر اکنون بین اصلاح طلبان جایگاهی ندارند. و هر دو از نظر سیاسی، دارای جایگاه نیستند. اصلاح طلبان در استان کهگیلویه و بویراحمد از این دو سالهاست که عبور کرده‌اند. ایشان آنقدر بی سواد است که حتی شعری را که به آن تمسک جسته است را نتوانسته درست بنویسد.
چو خواهی که نامت رود در جهان را نوشته (گر خواهی نامت رود در جهان). که حتی متوجه شکسته شدن وزن شعر هم نشده است.
ایشان فرموده‌اند که طاهری و امثال او نقشی در روشن کردن تنور انقلاب نداشته‌اند. اولاً همه می‌دانند که خوانین با رژیم پهلوی جنگیدند و جان خود را نیز در این راه از دست دادند. ثانیاً ...
خود ایشان و امثال ایشان بفرمایند و اعلام کنند که چه نقشی در ایجاد انقلاب اسلامی داشته‌اند. نکنند ایشان و فامیل‌هایشان قبل از انقلاب همه در زندان اوین بودند و ما نمی‌دانستیم و نمی‌دانیم.
ایشان مشارکت حداکثر مردم را در انتخابات به عملکرد خوب استاندار و مسئولین مربوط داشته‌اند.
در حالی که در ابتدای انقلاب تاکنون همواره مردم این استان حداکثر مشارکت را در انتخابات مختلف داشته‌اند. این موضوع هیچ ربطی به عملکرد خوب یا بد مسئولین استانی ندارد.
بنده شاید تنها کسی باشم که نوشته‌هایم فقط به خاطر احساس مسئولیت اجتماعی و سیاسی است. نه انتظار پست و مقام داشته‌ام و نه انتظار پول و ثروت.
الحمد الله از همه کس بی نیازم. از کسی هم هیچگونه حسابی نبرده و نمی‌برم. با کسی هم خرده حسابی ندارم.
پشت گرمی‌ام هم فقط به خداوند متعال است و بس.
 


کد مطلب: 267696

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/267696/پاسخ-حمید-طاهری-بویراحمدی-نقد-بهادران-اصلاح-طلبان-سال-هاست-بهرام-تاجگردون-سید-باقر-عبور-کرده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1