کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازنشر نامه های یک آزاده گچسارانی در زمان اسارت (+متن نامه)

26 مرداد 1396 ساعت 11:45


بازنشر نامه های آزاده سرافراز گچسارانی زنده یاد احمد بنیادیان که در زمان اسارت خود نوشته است.
بسمه تعالی
برادر و نور چشمی عزیز احمد بنیادیان
گرمترین و مخلصانه ترین سلام خود را که از مکنوانت قلبی ام می باشد براهت پیک ره ساختم و از راه دور صورت ماهت را می بوسم و از خداوند متعال که یوسف گم گشته را به یعقوب پیر رساند مسئلت دارم که وجود مبارکتان را صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده ات که چشم به در دوخته اند تا بیایی برساندو شمع محفل دوستان و خانواده باشید .
دوست عزیز نامه محبت آمیز شما که آن را به دوستان و خانواده نوشته بودی رسید و وموجب خوشحالی بسیار و مسرت خاطر گردید. و از اینکه در دیار غربت دوستان را فراموش نکرده اید بسیار تشکر می کنم و از حسن سلیقه خود در انتخاب دوستانی چون شما خوشحالم . اهل خانواده شما و ما همه سلامت هستند و سلام می رسانند.
یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور           کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
به امید روزی که یوسف ما نیز به کنعان آرو بازگردد. خواهان شما  ابوالقاسم جازی ۱۳۶۵/۴/۱۲
جوابیه نامه :توسط آزاده سرافراز زنده یاد احمد بنیادیان
خدمت دوست عزیزم
با عرض سلام. امیدوارم که در زیر سایه ایزد منان از جمیع بلیات سماعی و ارضی ، در پناه ایز منان مصون و محفوض بوده باشید و اینجانب از خداوند متعال سلامتی و طول عمر برایتان مسئلت دارم . دوست عزیز در این ماه سه نامه از شما دریافت کردم که باعث مسروریت اینجانب گردید ولی به علت کم بودن وقت نتوانسته ام جواب همه آنها را بنویسم . و این نامه را با شتاب و عجله نوشته ام . امیدوارم که پذیرا باشی . در پایان سلام مرا به همه دوستان و آشنایان و اقوام و اهل خانواده ات برسان .
خدا حافظ؛ احمد بنیادیان    ۱۳۶۵/۷/۲۹   
 


کد مطلب: 267660

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/267660/بازنشر-نامه-های-یک-آزاده-گچسارانی-زمان-اسارت-متن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1