کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل استاندار از قهرمانان ورزشی کهگیلویه و بویراحمد / خادمی: حمایت از ورزش قهرمانی باید اولویت استان باشد / گلایه از کمبودها (+تصاویر)

25 مرداد 1396 ساعت 8:22


 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع قهرمانان و مدال آوران آسیایی و جهانی هم استانی که در سالن شماره ۲ استانداری با وی دیداری داشتند گفت: یکی از راههای معرفی استان پرورش ورزشکاران نامی و قهرمان است.
سید موسی خادمی بر حمایت همه جانبه استان از ورزشکاران به ویژه مدال آوران و قهرمانان تاکید کرد و افزود: همه متولیان و دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند از ورزش استان حمایت کنند و زمینه ارتقای کمی و کیفی آن را بیش از پیش فراهم کنند.
استاندار خاطرنشان کرد: طبق بخشنامه مصوب هیات وزیران مبنی بر حمایت همه جانبه از ورزش که به زودی اعلام می‌شود یکی از اولویت‌های ما تقویت زیر ساخت‌ها و کمک به رشته‌های مختلف ورزشی است.
وی افزود: بر اساس سرفصل پنجم قانون بودجه، اداره کل ورزش و جوانان استان جزو دستگاه‌هایی در استان لحاظ شده که بیشترین اعتبارات را دریافت می‌کند.
استاندار در ادامه به ظرفیت‌های ورزشی و پتانسیل نیروی انسانی استان در بخش‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: هم اکنون وجود ۱۰ ورزشکار و قهرمان آسیایی و جهانی و ۳ مربی توانمند تیم‌های ملی بخشی از این ظرفیت عظیم است که باید به همت جامعه ورزشی استان و مسولان این تعداد افزایش چشمگیری یابد.
 
سید موسی خادمی یکی از کارکردهای دیپلماسی ورزشی را آشنا کردن ملت‌ها با هم و ایجاد اتحاد و همبستگی منطقه ای و جهانی برشمرد و افزود: معرفی فرهنگ‌ها و ترسیم چهره ای زیبا و ایده آل از استان و کشور از دیگر مزایای حضور ورزشکاران در میادین ورزشی منطقه ای و جهانی است.
استاندار کمک به توسعه همه جانبه استان و آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را یکی دیگر از ارزش‌های ناب ورزش قهرمانی عنوان کرد و گفت: باید علاوه بر تقویت زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران مدال آور زمینه ارتقای سطح ورزش استان را بالا برده و به جایگاه واقعی آن نزدیک کنیم.
در ابتدای این دیدار امید محمدی مربی تیم ملی دو و میدانی، آتیلا لوا رییس هیات سه گانه و مربی تیم ملی سه گانه، سامان پاکباز قهرمان پرتاب دیسک در رده نوجوانان جهان، نیما حیدری بازیکن تیم ملی هاکی، سحر بیضایی عضو تیم ملی دو ومیدانی و پرتاب نیزه، علی عباس نژاد عضو تیم ملی سه گانه و مادر سارا ادریا نایب قهرمان المپیک مسابقات ناشنوایان جهان در ترکیه از برخی مشکلات و کمبودها و انتظارات خود برای موفقیت بیشتر در مسابقات گفتند.
این مدال آوران هم استانی به دلیل توجه ویژه به ورزش قهرمانی و حمایت از ورزش استان از استاندار تقدیر کردند و قول دادند در صورت حمایت همه جانبه در مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی خوش بدرخشند و صاحب مدال‌های پرافتخار رنگارنگی شوند.


کد مطلب: 267371

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/267371/تجلیل-استاندار-قهرمانان-ورزشی-کهگیلویه-بویراحمد-خادمی-حمایت-ورزش-قهرمانی-باید-اولویت-استان-باشد-گلایه-کمبودها-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1