کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به دلایل نامعلوم برق شهرستان بهمئی قطع شد

24 مرداد 1396 ساعت 10:30


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان خوزستان تامین کننده برق بهمئی است، گفت: اکنون برق این شهرستان قطع است و همکاران شرکت توزیع برق همچنان در حال تلاش برای وصل خطوط قطع شده هستند.
داوود راهزادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خط ۱۳۲ کیلوولت امیدیه _ بهبهان استان خوزستان تامین کننده برق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار داشت: بنا به دلایل نامعلومی حدود ۲ ساعت است که برق این شهرستان قطع است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه این قطعی هیچ ارتباطی با شبکه‌های توزیع استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد، عنوان کرد: هم اکنون پنج اکیپ عملیاتی اتفاقاتی با ۲۰ نیروی انسانی و با تجهیزات کامل و با نظارت مستمر ما در مناطق مختلف شهرستان بهمئی درحالت آماده باش قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای برقدارنمودن شبکه‌های توزیع در شهرستان بهمئی از طریق شبکه فوق توزیع ۱۳۲ کیلووات امیدیه _ بهبهان درحال انجام است و منتظر وصل خط از سوی همکاران در بخش انتقال هستیم.
راهزادی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: به دلیل سوختگی یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ برق خیابان مالک اشتر شهر چرام مرکز شهرستان چرام به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه قطع و ترانسفورماتور تعویض و برق این خیابان در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه برقرار و مشترکین برقدار شدند.
وی تصریح کرد: هم اکنون هیچکدام از مناطق شهری و روستایی در شهرستان چرام بی‌برق نبوده و همه مشترکین برق در این شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند.


کد مطلب: 267120

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/267120/دلایل-نامعلوم-برق-شهرستان-بهمئی-قطع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1