کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل «زارعی» و فرماندار از دانش آموز نخبه بویراحمدی

20 مرداد 1396 ساعت 14:06


 
دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از «مهدی روانخوا» دانش آموز بویراحمدی که حائز رتبه ۱۰ کشور در رشته علوم تجربی شده بود، با اهدای لوحی تجلیل کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، با حضور سعادت محمدی رئیس دفتر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بویراحمد، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان از مهدی روانخواه تجلیل شد.
فرماندار شهرستان بویراحمد در این آیین با اشاره به وجود استعدادهای علمی در این شهرستان، گفت: استعدادهای بالقوه‌ای در مرکز استان وجود دارد که انشاالله با حمایت مسئولان و خانواد‌ها به بالفعل تبدیل می‌شوند.
محمد کاظم نظری با ابراز خوشحالی از موفقیت دانش آموز بویراحمدی در کنکور سراسری، افزود: این موفقیت مخصوص خانواده روانخواه و شهرستان بویراحمد نیست بلکه افتخاری برای کل استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با بیان اینکه با تمام توان از جوانان بویراحمد در حوزه علمی حمایت خواهیم کرد، اظهار داشت: امروز به برکت خون پاک شهدا و مدافعین حرم، امنیت و رفاه برای توسعه کشور فراهم شده است و جوانان باید مدیون خون پاک این شهدا باشند.
فرماندار مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این موفقیت‌ها در زمینه علمی باید در توسعه کشور ایفای نقش کنند و به وعده‌های غرب نباید توجه کرد و باید جوانان این کشور در ایران بمانند و به مردم ولایت مدار صادقانه خدمت کنند.
مهدی روانخواه دانش آموز بویراحمدی که در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه ۱۰ کشور در رشته تجربی شده بود نیز گفت: موفقیت‌هایم را مدیون عنایت خداوند، خانواده، معلمان و دو مشاور تحصیلی خودم خانم‌ها شقایق و مهین بناوندی هستم.
وی همچنین از نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بویراحمد، بسیج دانشجویی استان و شهردار یاسوج به خاطر حمایت‌هایشان تقدیر کرد.
در پایان لوح تقدیر از سوی غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، توسط فرماندار شهرستان بویراحمد به «مهدی روانخواه» اهدا شد.
 

----------------------------------------------------
گزارش و عکس از علی‌اکبر پاک
--------------------------------------------------


کد مطلب: 266260

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/266260/تجلیل-زارعی-فرماندار-دانش-آموز-نخبه-بویراحمدی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1