کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رنج‌ها و گنج‌های کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی به نمایش در می‌آید

18 مرداد 1396 ساعت 18:24


رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه عکس «کهگیلویه و بویراحمد سرزمین رنج ها و گنجها» در مجلس شورای اسلامی خبرداد.
شریف اسلامی به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه ۶۰ اثر عکس از عکاسان استان با موضوع محرومیت‌ها و ظرفیت‌های استان به نمایش در خواهد آمد.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی ظرفیت‌ها و به تصویر کشیدن محرومیت‌ها در راستای توجه مسئولین ملی به توسعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه ظهر روز یکشنبه با حضور نمایندگان استان در مجلس و در صورت هماهنگی؛ رئیس و نواب رئیس مجلس و مسئولین حوزه هنری کشور افتتاح می‌شود.
اسلامی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه که حاوی عکس‌های تاثیرگذاری از محرومیت‌ها و توانمندی‌های استان است با جلسات رأی اعتماد به کابینه دوازدهم مصادف شده و این می‌تواند تصویر شفاف تر و دقیق‌تری از استان به تصمیم سازان در دولت و مجلس ارائه دهد.
رئیس حوزه هنری استان هنر را یکی از ظرفیت‌های مهم برای توسعه استان عنوان کرد و گفت: با هنر می‌توان به خوبی ظرفیت‌های استان را در عرصه ملی معرفی و نگاه‌های ملی را به سمت آن سوق داد. و تلاش برای رشد و تعالی استان یکی از مسئولیت‌های مهم اجتماعی هنرمندان است.
اسلامی در پایان گفت: در این نمایشگاه آثاری از اسحاق آقایی، حسن فتاحیان، داوود ایزدپناه و کیوان کیانی از ۲۱ تا ۲۵ مرداد در معرض دید بازدیدکنندگان در مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.


کد مطلب: 265844

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/265844/رنج-ها-گنج-های-کهگیلویه-وبویراحمد-مجلس-شورای-اسلامی-نمایش-می-آید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1