کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان چرام به مناسبت روز خبرنگار

17 مرداد 1396 ساعت 10:37


سرپرست فرمانداری شهرستان چرام با ارسال پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت:
( ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ )
در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی روزهایی وجود دارد که با مناسبتی خاص پیوند خورده و یادآور حماسه های فرزندان دلیر این آب و خاک است.
دلیرمردان و شیرزنانی که با نقش آفرینی ماندگار در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ... همواره برای ایران و ایرانی غرور و سربلندی را به ارمغان آورده اند.
رسانه؛ یکی از مهمترین دستاوردهای بشری است که خصوصاً در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نقشی فوق العاده راهبردی در توسعه جوامع ایفا می نماید. خوشبختانه این مهم در کشور عزیزمان ایران اسلامی همواره مورد توجه دولتمردان و خادمین ملت بوده و به همت هموطنان دغدغه¬مند اصحاب رسانه، خصوصاً در دولت مترقی تدبیر و امید، با مدیریت مدبرانه؛ سایت ها، کانال ها و انواع مختلف دیگری از اپلیکیشن های ارتباط جمعی به نحو مطلوبی در حال فعالیت و آگاهی بخشی به احاد جامعه می¬باشد.
هفدهم ۷ ۱مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، فرصتی مغتنم در گرامیداشت یاد وخاطره شهدای خبرنگاری است که در مسیر خبر و اطلاع‌رسانی، تلفیقی ماندگار از خون و قلم را در دیوان گرانبهای جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشتند.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران استان و خاصه شهرستان چرام ، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد و پرتلاش ایران اسلامی را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.
داریوش پاداش
سرپرست فرمانداری شهرستان چرام


کد مطلب: 265408

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/265408/پیام-تبریک-سرپرست-فرمانداری-شهرستان-چرام-مناسبت-روز-خبرنگار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1