کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای دنا

16 مرداد 1396 ساعت 12:35


فرماندار دنا گفت: بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام اختصاص یافت.
عباس بهشتی‌روی فرماندار دنا در نشست ساماندهی گلزار شهدای در دولت یازدهم به ریاست فرماندار و با حضور فرماندهی سپاه ناحیه دنا، شهردار سی سخت، مدیر میراث فرهنگی، اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده گلزار شهدای شهر سی سخت تکمیل خواهد شد.
بهشتی‌روی با اشاره به نقش و جایگاه شهدا و ایثارگران در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانم و همه مسئولان باید قدردان رشادت‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان باشند.
وی با اشاره به حضور مؤثر مردم شهرستان دنادر صحنه‌های دفاع از مرزوبوم ایران اسلامی ابراز داشت: شهرستان دنا افتخار میزبانی ۱۲۰ شهید و جانباز دفاع مقدس را داراست که با خیل عظیم رزمندگان این شهرستان، دین خود را به مردم و نظام اسلامی ادا کردند.
بهشتی با تأکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گرانقدر بیان داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های بزرگ معنوی این شهرستان بوده و نیاز هست گلزارهای شهداء به عنوان نورانی‌ترین و مقدس‌ترین نقطه هر شهر و روستا باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در ادامه خاطر نشان نمود و گفت: برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده که ساخت ساز آن با نظارت سپاه ناحیه و هماهنگی میراث فرهنگی و توسط شهرداری سی سخت انجام می‌گیرد.
در پایان فرماندار دنا گفت: از پیگیری وضعیت و مسائل و مشکلات این عزیزان غافل نبوده و نیستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت به این عزیزان دریغ نخواهیم کرد.
 


کد مطلب: 265254

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/265254/اختصاص-۳۰۰-میلیون-تومان-اعتبار-ساماندهی-گلزار-شهدای-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1