کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک اقدام جالب از مدیر جدید شبکه بهداشت چرام / قول نعیمی برای سونوگرافی چرام (+تصاویر)

12 مرداد 1396 ساعت 2:38


بازدید مهندس جعفری مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام در اولین روز کاری از این شبکه و بررسی مشکلات آن همراه با معاون دانشگاه علوم پزشکی استان.
به گزارش کبنانیوز از چرام، اولین روز کاری مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان چرام روز پرکار و البته امیدوار کننده ای بود چرا که وی همراه با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از این شبکه و درمانگاه و داروخانه به منظور بررسی مشکلات بازدید مفصلی داشتند.
نعیمی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان در این بازدید در گفت و گو با پرسنل و پزشکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام قول خرید و تحویل  یک دستگاه سونوگرافی و یونیت دندانپزشکی را به شبکه چرام داد.
نبود سونوگرافی در شهر چرام یکی از مشکلات عدیده مردم در حوزه سلامت است که بارها رسانه ها به این امر پرداختند و حتی وعده هایی داده شد اما متاسفانه به علت عدم پیگیری لازم هنوز این مشکل پابرجاست که امیدواریم با شروع به کار مدیر جدید این مهم تهیه و تامین شود.
در ادامه روز پرکار مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام وی با همراهی و پشتیبانی دکتر نعیمی از مرکز خدمات جامع سلامت بازدید نمودند .
همچنین معاون دانشگاه علوم پزشکی و  جعفری در ادامه   دیداری با امام جمعه شهر چرام داشتند و در استقبال از خادمین امام رضا (ع) و غبار روبی گلزار شهدا همراه با شورای اداری شهرستان چرام شرکت نمودند.
براساس این گزارش، در این بازدید شبانه دکتر نعیمی و جعفری از نزدیک با روند کاری پرسنل مرکز چرام و خدمات ثبت در سامانه سیب با پرسنل به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 



کد مطلب: 264379

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/264379/یک-اقدام-جالب-مدیر-جدید-شبکه-بهداشت-چرام-قول-نعیمی-سونوگرافی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1