کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آئین تودیع و معارفه مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام برگزارشد(+تصاویر)

11 مرداد 1396 ساعت 19:00


آئین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و کارکنان این شبکه برگزارشد.
به گزارش کبنانیوز از چرام ,سرانجام بعداز چندماه کشمکش برای جایگزینی مسعود احتشامی مدیرمعزول شبکه بهداشت و درمان چرام سرانجام علی جعفری اصلاح طلب و از کارشناسان باتجربه این دانشگاه با حکم دکترایلامی به  عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت شهرستان چرام معرفی گردید.
دکتر نعیمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان در آیین تودیع و معارفه که در سالن شبکه بهداشت چرام برگزارشد با تشکر از مدیران سابق این شبکه اظهار داشت:تغییر مدیران روال عادی است و مدیر سابق بنا به دلایلی در جلسه نیامد و البته جاد داشت که حضور می داشتند.
وی افزود:اعتقادم بر این است که خیلی نباید در اینگونه مراسم ها تشریفات باشد و خدمت به مردم از دو بعد اخروی و دنیوی حائز ارزش است.
نعیمی با اشاره به این تغییر گفت:اگر جلسه امروز به تعویق می افتاد حواشی ایجاد می کرد و در این بین سلامت مردم برای ما از همه چیز مهم تر است که به خطر نیفتد.
وی با تشکر از مسیولیت پذیری مهندس جعفری مدیرجدید شبکه بهداشت و درمان در این شرایط حساس و سخت گفت:با توجه به کمبکد اعتبارات و کاهش انگیزه ها و بیکاری ورود به مسولیت ها هنر می خواهد.
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد:با تمام توان مالی و فرهنگی و تبلیغاتی پشتیبان آقای جعفری مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان چرام هستیم
وی با اشاره به سوابق خدمتی جعفری مدیر شبکه چرام گفت:وی دارای ۲۲سال سابقه خدمت در سطوح مختلف مدیریتی و اجرایی در استان بوده که ۱۲سال در ستاد مرکزی کارشناس مسئول بیماری ها بوده است.
نعیمی افزود:با توجه به سابقه و تحصیلات آکادمیک و پشتیبانی دانشگاه از وی انشاالله باعث تحولات خوبی در چرام خواهد بود و موفق می شود.
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ابراز کرد:انتظار از مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان چرام این است که در بعد منابع انسانی موجب وحدت و همدلی نیروها شود.
وی تصریح کرد:باید فضای همدلی و مودت در چرام ایجاد می شود تا به اهداف برسیم در غیر اینصورت نمی توانیم به اهداف و کرامت انسانی دست یابیم.
نعیمی بیان کرد:نظام بهداشت و درمان نظامی متاثر از سازمان های جهانی است و در شبکه بهداشت و درمان چرام که ۱۷۰نیرو در رده های مختلف مشغول هستند با همدلی پیشرفتدمی کنند.
بنابراین گزارش در پایان این جلسه در حالی که احتشامی مدیرسابق در جلسه غایب بود حکم مدیریت علی جعفری مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام به وی اعطا شد.
تصاویرتکمیلی:

_________________
گزارش:علی یاری زاده


کد مطلب: 264302

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/264302/آئین-تودیع-معارفه-مدیران-شبکه-بهداشت-درمان-شهرستان-چرام-برگزارشد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1