کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش «زارعی» به تقسیم‌بندی‌های گرمسیری و سردسیری / افرادی برای منافع خودشان این حرف‌ها را می‌زنند / فضای استان را مسموم نکنید

11 مرداد 1396 ساعت 13:04


این روزها در رسانه‌ها و فضای مجازی اخباری مبنی بر تقسیم بندی‌های کاذب گرمسیری و سردسیری منتشر گردیده است که با واکنش‌های نیز روبرو شد.
به گزارش کبنا، بعد از انتشار خبرهای مبنی بر تقسیم‌بندی‌های کاذب گرمسیری و سردسیری در فضای مجازی با واکنش‌های روبرو شد که غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در گفت‌وگو با رسانه‌ها در این باره نیز واکنش نشان داد.

نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه قرابت‌ها و دوستی‌ها بین مردم و مسئولین این استان آنچنان محکم و پابرجا است که چنین صحبت‌هایی هیچ خللی در آن ایجاد نخواهد کرد.
نا
وی با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد با مطرح کردن چنین افکاری فضای صمیمی که در استان وجود دارد را مسموم کند افزود: عنوان کردن بحث‌های قدیمی و منسوخ شده سردسیری و گرمسیری و علیا و سفلی دیگر در این استان جایی ندارد.
نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه قرابت‌ها و دوستی‌ها بین مردم و مسئولین این استان آنچنان محکم و پابرجا است که چنین صحبت‌هایی هیچ خللی در آن ایجاد نخواهد کرد.
زارعی با بیان اینکه کسانی که چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند هدفشان تفرقه افکنی بین مردم و مسئولین است گفت: این افراد نه دلشان برای سردسیر می‌سوزد و نه دلشان برای گرمسیر می‌تپد.
این مسئول با محکوم کردن چنین افکاری در استان تصریح کرد: این افراد تنها برای منافع خود چنین صحبت‌هایی را عنوان کرده و به آن دامن می‌زنند.
وی با بیان اینکه این افراد با دستاویز قرار دادن چنین افکاری قصد رسیدن به اهداف پلید و منافع خود را دارند افزود: قطعا مردم و مسئولین این استان با بی‌اهمیت جلوه دادن این افکار اجازه رسیدن به اهدافشان را نخواهند داد.
وی در پایان تاکید کرد: قطعا بزرگان، مسئولین و مردم فهیم استان این افکار پوسیده و پلید را با واکنش به موقع در نطفه خفه خواهند کرد.


کد مطلب: 264209

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/264209/واکنش-زارعی-تقسیم-بندی-های-گرمسیری-سردسیری-افرادی-منافع-خودشان-این-حرف-ها-می-زنند-فضای-استان-مسموم-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1