کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کهگیلویه و بویراحمد میرشکار نمی‌خواهد

10 مرداد 1396 ساعت 21:25


رضا حسن‌پور
«میرشکار» کلمه رمز این روزهای سیاست در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
در گزارشی که امروز از طریق سایت‌های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد دیدم و بسیار متأثرم کرد نماینده محترم مجلس به یک منطقه محروم رفته است و بعد بدون هیچ مناسبتی تفنگ برداشته و عکس یادگاری گرفته است.
معلوم هم نیست نوک این تفنگ «برنو» که یادگار پدران با شهامت ایل است کجا را نشانه گرفته است؟ آیا به قلب محرومیت شلیک می‌شود و‌ یا آنکه تفنگچین می‌خواهد از قافله تفنگ به دستان استان کهگیلویه و بویراحمد عقب نماند.

به بنده به عنوان یک جوان حق دهید نگران این سیاستمداران تفنگ به دست باشم. نه از این جهت که با تفنگ و حماسه‌های این ملت با تفنگ غریبه‌ام بلکه از اینکه رقابت و تفنگ از این منظر جز «من» و «من» کردن و چشم و هم چشمی تعبیری ندارد.
طبیعی است نتیجه این تفنگ‌های به هوا نشانه گرفته شده در ‌‌نهایت بر روی زمین آن می‌شود که به دروغ می‌گویند فلان مسئول در رستوران کسرا به برخی‌ها سپرده تا به برخی‌ها از برخی مناطق حمله کنند.
هر کسی آزاد است با تفنگ عکس بگیرد و یادی از خاطرات داشته و یا نداشته‌اش کند، اما عجیب است نماینده مجلس آنهم در میان این همه مشکلات دلش هوای شکار فرضی کرده است.
آیا می‌توان هم با تفنگ عکس گرفت و هم دم از وحدت زد، آیا می‌توان با تفنگ شکاری عکس گرفت و بعد از مردم خواست مراقب محیط زیست باشند.
باید کمی آرام بود، استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به میرشکار ندراد استان نیاز به دلسوز دارد و استان پر از میرشکارهایی است که روزی در سخنرانی‌های انتخاباتی‌شان می‌گفتند ما از میر شکار فلان جا میرشکارتریم. مردم مدیر و نماینده پیگیر می‌خواهند و آقای زارع هم که قبلاً خود را درگیر این مسائل نمی‌کرد، حال این نگرانی را بوجود آورده است که وارد بازی شده‌اند که نتیجه‌ای در بر ندارد و برای مردم هزینه تراشی می‌کند. تفنگ و عکس تفنگی برای حوزه انتخابیه بودجه نمی‌آورد، تفنگ برای کسی شغل ایجاد نمی‌کند تفنگ جز ترویج رقابت‌های بی‌حاصل در استان کهگیلویه و بویراحمد نتیجه‌ای ندارد.
مجال آن است این نوع‌ کارهای فاقد ارزش را بر زمین بگذرایم و مثل گذشته به فکر دردهای مردم باشیم، در بعضی از خبرها خوانده‌ایم فلان جشن بر اثر همین تفنگ‌ها به عزا تبدیل شدند، این نوع اقدام‌ها پسندیده نیست، پس کنار بگذاریم.


کد مطلب: 263914

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/263914/کهگیلویه-بویراحمد-میرشکار-نمی-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1