کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید سرزده و شبانه استاندار از پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج (+عکس)

9 مرداد 1396 ساعت 22:08


سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه دوشنبه سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید فرج موسوی‌اطهر مشاور استاندار در امور روحانیت و برخی از مسئولان از پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج بازدید کردند.
خادمی در این بازدید با تشکر و قدردانی از عملکرد شهرداری یاسوج در حمایت از این پروژه، اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های خوب شهر یاسوج است که با توجه به وضعیت موجود پیشرفت فیزیکی خیلی خوبی دارد.
وی افزود: پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج با سازه بسیار عالی و با بالاترین استانداردها در حال ساخت است که این جای بسیار خرسندی دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از عوامل اجرایی این پروژه به جهت اینکه تا این وقت شب در حال کار و اشتغال بودند، تشکر و قدردانی کرد.
خادمی گفت: ما از سرمایه‌گذاران برای انجام چنین پروژه‌های به طور جد حمایت خواهیم کرد.
سید محمد دلباز سرمایه‌گذار پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج نیز با قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بازدید این وقت شب از پروژه، اظهار کرد: حضور این موقع شب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج باعث قوت قلب عوامل اجرایی این پروژه و مایه دلگرمی و امنیت سایر سرمایه‌گذاران است.
دلباز تاکید کرد: فاز اول پروژه تا هفته دولت امسال به پایان می‌رسد.
دلباز تصریح کرد: برای اینکه پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج از فضای بسیار خوبی بهره‌مند و طبق استانداردهای روز دنیا ساخته شود، ۲۵ درصد هزینه‌های خود را افزایش دادیم.
 
 


کد مطلب: 263829

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/263829/بازدید-سرزده-شبانه-استاندار-پروژه-بازار-سنتی-محلی-گردشگری-یاسوج-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1