کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای دکتر نیکبخت دقیقا چه می‌خوانی؟

8 مرداد 1396 ساعت 19:36


علی اکبر پاک
در پی انتشار مطلبی با عنوان «حاج زارعی دقیقا کجایی؟» لازم است از آقای دکتر نیکبخت بپرسیم دقیقا چه سایت و خبرگزاری را می‌خوانی که اصلاً از توسعه و پیشرفت‌های شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر نداری؟
جناب آقای دکتر نیکبخت آن زمان که شما با دوستان خود همراه شده بودی و به بهانه اعتراض، انتخاب مردم در شهرستان‌های بویراحمد و دنا را زیر سؤال می‌بردی، «غلام‌محمد زارعی» به دنبال پیگیری برای بهسازی و آسفالت ۹۰۰ کیلومتر راه روستایی در سطح این ۲ شهرستان بود.
راستی! نمیدانم دقیقا کدام سایت و خبرگزاری را مطالعه کرده‌اید که نمی‌دانید رسانه‌ها در ماه‌ها و هفته‌های اخیر از طرح توسعه فرودگاه یاسوج، اتصال آزادراه یاسوج به شبکه اصلی آزادراهی کشور و پیشرفت خط راه آهن یاسوج – اقلید که از طرح های بزرگ حوزه راهسازی و حمل و نقل در شهرستان‌های بویراحمد و دنا هستند به همت و پیگیری نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با همدلی با دولتمردان تدبیر و امید خبر داده‌اند.
جناب دکتر نیکبخت پیشنهاد می‌دهم لیست خبرگزاری‌ها و سایت‌های استان را از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بگیرید و از خدمات امیرکبیر بویراحمد و دنا بخوانید تا بدانید انقلاب عمرانی در این دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد چطور شکل گرفته است.
راستی، میدانی «حاج زارعی» از ۲۴ ساعت، حداقل ۱۹ساعت در بین مردم است؟ راستی جناب دکتر تا حالا شده در یک روز از جلیل و بابکان حرکت کرده، بازدید و بررسی مشکلات مردم را شروع کنی و در دهستان چین لوداب روز خود را به پایان برسانی؟
لازم است این موضوع را نیز به شما یادآور شوم که گاها افتتاحیه‌ها، پیگیری‌ها و بازدیدهای نماینده بویراحمد و دنا چنان فشرده است که رسانه‌ها برای پوشش آنها جا می‌مانند.
اگر شما اجرای  ۱۰۱ طرح صنعتی در این استان که بیشتر آنها در شهرک‌های صنعتی شهرستان بویراحمد است را کم‌کاری می‌دانید که باید بگوییم کمی با مردم و انتخاب‌شان که حضور حاج زارعی در مجلس شورای اسلامی است همراه شوید تا توسعه همه‌جانبه شهرستان‌های بویراحمد و دنا و همچنین کل استان را در آینده‌ای نزدیک ببینید.
راستی آقای دکتر! اگه رسانه‌ها را نخوانده‌ای، اشکالی ندارد، دوره بعد که خواستی برای نطق انتخاباتی خود به لوداب بروی، دیگر نیازی به گذر از جاده‌های پر پیج و خم مارگون به لوداب نیست، از جاده آسفالته‌ای که با تونل‌های بزرگ کار شده عبور کنید و با خیال آسوده سفر کنید. فقط هنگام عبور این موضوع را به یاد داشته باشید که این پروژه با پیگیری‌های «غلام‌محمد زارعی» و جذب اعتبارات ملی به اتمام رسیده است.
راستی این را هم بدانید که نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، اسحق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور را به دیدار همان مردم لوداب برد تا نتیجه آن اختصاص اعتبار به پروژه مجتمع آبرسانی به لوداب باشد و در همان روز فاز نخست کارخانه سیمان مارگون با حضور معاون اول رئیس‌جمهور افتتاح شد تا پیگیری‌های شبانه‌روزی نماینده بویراحمد و دنا در عرصه‌ای دیگر نتیجه‌بخش باشد. راستی! آن روز رسانه استانی که هیچ، رسانه‌های کشوری هم از زحمات شبانه‌روزی خدمت‌گزار مردم بویراحمد و دنا تقدیر کردند. شما رسانه‌ها را نخوانده‌اید جناب دکتر، یا انگار خوب نخوانده‌اید... دقیقا بفرمائید چه چیزی را خوانده‌اید که از کم‌کاری حرف زده‌اید؟


کد مطلب: 263514

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/263514/آقای-دکتر-نیکبخت-دقیقا-می-خوانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1