کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه به استقبال تاجگردون نیامد/ اختلاف دوباره تاجگردون و امام جمعه / تاجگردون: امام جمعه باید توجیه شود (+تصاویر)

5 مرداد 1396 ساعت 23:02


فرماندار گچساران در حاشیه بازدید از پروژه درحال تکمیل مصلای دوگنبدان که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و جمعی از مدیران انجام شد در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۱۱ میلیارد ریال اعتبار در سالجاری برای تکمیل مصلای امام خمینی (ره) شهر گچساران در نظر گرفته شد است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: مصلای دوگنبدان در زمینی به مساحت هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع با زیربنای چهار هزار و ۶۰۰ متر مربع در حال تکمیل شدن می‌باشد.
وی پیشرفت فیزیکی این طرح را بیش از ۹۰ درصد ذکر کرد و گفت: بیش از ۶۰ میلیارد ریال تاکنون برای این طرح هزینه شده است.
فرماندار گچساران عنوان کرد: عملیات اجرایی طرح احداث مصلی شهر دوگنبدان در سال۸۱ آغاز شده که از سال ۹۳ تاکنون شتاب خوبی به خود گرفته است.
رحیمی افزود: تکمیل طرح مصلی این شهر به عنوان یک مرکز فرهنگی این شهر ولایتمدار ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
در ادامه گفته شد: امام جمعه شهرستان گچساران اجازه شروع بکار پیمانکار جدید مصلای امام خمینی (ره) را نمی‌دهد.
حجت السلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران عنوان کرده است: که پیمانکار باید بجای قراداد با اداره راه و شهرسازی با دفتر امام جمعه قرارداد کاری ببندد و گرنه اجازه کار به پیمانکار نمی‌دم.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت نسبت به نقل قول گفته شده از طرف امام جمعه واکنش نشان داد و اظهار داشت: این مورد (بستن قرارداد پروژه مصلای با امام جمعه) امکان پذیر نیست و امام جمعه باید در این مورد توجیه شود.
غلامرضا تاجگردون افزود: دولت اعتبارات را طبق قوانین و مقرارت و مصوبات می‌تواند فقط به وزارتخانه‌ها و نهاد عمومی و دستگاه‌های اجرایی پرداخت کند.
تاجگردون در ادامه تاکید کرد: بنده یا امام جمعه و هیچ فرد دیگری نمی‌توانیم این ادعا را بکنیم قرارداد فقط باید با یک اداره بسته شود.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در پایان گفت: امام جمعه می‌تواند از یک کار‌شناس خبره وبا تجربه در هنگام اجرای پروژه مشاوره بگیرد و نکات لازم را به پیمانکار توصیه کند.
گفتنی است: آغاز اختلاف امام جمعه شهرستان گچساران با تاجگردون در مورد برگزاری جشنواره سنتی مشک و ملار بود که مدت‌ها سرو صدای زیادی به پا کرد و امام جمعه گچساران منتقد سرسخت نحوه برگزاری جشنواره مشک و ملار بود.
 

-------------------------------------
گزارش و عکس: حبیب قلندری
-------------------------------------


کد مطلب: 262963

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/262963/امام-جمعه-استقبال-تاجگردون-نیامد-اختلاف-دوباره-باید-توجیه-شود-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1