کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حرف‌های عجیب مدیرکل اوقاف در خصوص خواب‌های جعلی سودجویان/ همایش تجلیل از خادمان امامزادگان در یاسوج

4 مرداد 1396 ساعت 13:03


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۲۴ بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم جشن دهه کرامت برگزار خواهد شد. 
به گزارش کبنا از یاسوج، حجت‌الاسلام نورالله جنتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک دهه کرامت و بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد باید قدر خود را بدانند که جای جای استان مزین  به فرزندان پیغمبر(ص) است، اظهار کرد: ۳۰ درصد مردم این استان از نوادگان پیامبر هستند و باید قدر این مردم را بدانیم. توسل به ائمه اطهار انسان را در مسیر سعادت قرار می‌دهد و ما را نیز بیمه می‌کند.
وی افزود:  استان کهگیلویه و بویراحمد در خدمات بقعات متبرکه در آخرین ارزیابی نمره بیست گرفته و ۱۵۰ درصد رشد داشته است و از غیرت لر در آن همایش بار‌ها با افتخار یاد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از خادمان امامزادگان در امامزاده شاه قاسم(ع) خبر داد و گفت: این همایش در روز هشتم مرداد با حضور مسوولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.
جنتی‌پور به برنامه‌های زیر سایه خورشید اشاره کرد و گفت: در سه بقعه متبرکه استان (بی‌بی خاتون، امامزاده عبدالله(ع) یاسوج و ابراهیم اسدالله بهمئی) برنامه‌های متنوع فرهنگی تحت زیر سایه خورشید برگزار خواهیم کرد.
وی به برنامه‌های هفته دهه کرامت اشاره کرد و گفت: در ۲۴ بقعه متبرکه مراسم جشن دهه کرامت برگزار خواهد شد. توزیع اقلام فرهنگی، کتابچه و حضور روحانیون در مکان‌های معنوی امامزادگان(علیهم السلام) از جمله این برنامه‌ها هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهکیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کسانی که می‌گویند جوانان بیکار هستند پول‌ها را خرج امامزاده‌ها نکنید، تاکید کرد: دشمن جایگاه این امامزاده‌ها را فهمیده و می‌خواهد آن‌ها را تخریب کند؛ انسان موجودی چند بعدی است و به جنبه روحانی و معنوی هم نیاز دارد.
جنتی با بیان اینکه برخی می‌خواهند به اسم امامزاده‌ها در دین وهن ایجاد کنند و برای خود دکان باز کنند که به شدت برخورد می‌کنیم، گفت: در چند مورد برخی سودجویان با تعریف خواب‌های جعلی امام‌زاده‌هایی بنا کردند که برخورد شد و در چند مورد حتی تخریب هم شد و از متخلفین تعهد گرفتیم که دست از این کار‌ها بردارند.
وی افزود: با خرافات در دین مخالفم ولی این باعث نشود که فردا برخی بگویند فلان امامزاده هم جعلی است بلکه باید جایگاه والای نوادگانی که جلوی ظلم ایستادند و مظلومانه شهید شدند را حفظ کنیم.


کد مطلب: 262557

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/262557/حرف-های-عجیب-مدیرکل-اوقاف-خصوص-خواب-های-جعلی-سودجویان-همایش-تجلیل-خادمان-امامزادگان-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1