کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار «فتاح» با استاندار کهگیلویه و بویراحمد / فتاح با دست پُر آمد / برای تمام مددجویان مسکن می‌سازیم / عملکرد کمیته امداد استان امیدوار کننده است/ با حرکتی لاکپشتی نمی‌توان مشکل مسکن مددجویان را برطرف کرد

3 مرداد 1396 ساعت 20:06


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد بر اساس گزارشی که ارائه داده‌اند، امیدوار کننده است.
 
به گزارش کبنا، پرویز فتاح عصر امروز در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در محل استانداری این استان برگزار شد، با تبریک هفته کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: کار کمیته امداد مشکل گشایی از محرومان است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با یاد شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: ما اکنون بر سر سفره شهدا و امام شهدا نشسته‌ایم و امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی و خون شهدا هستیم.
فتاح با بیان اینکه عملکرد کمیته امداد خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس گزارشی که ارائه داده‌اند، امیدوار کننده است، بیان کرد: برنامه‌ریزی خوبی در کمیته امداد صورت گرفته است و هدف‌ها نیز در این نهاد مشخص است و اولویت ما رسیدن استان‌ها به یک سطح بر اساس عدالت است.
وی با اشاره به مضیقه‌های دولت به لحاظ منابع مالی، افزود: منحنی کمک‍‌های مردمی بسیار بالا است، در ماه مبارک رمضان ۵۲۰ هزار نفر حامی مددجویان مشخص که از این تعداد ۱۷ هزار حامی سهم استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به دلیل برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام گرفته، اظهار داشت: میزان طلاق در جامعه هدف کمیته امداد به حداقل رسیده است و در واقع پایداری ازدواج در این جامعه خوب است.
فتاح گفت: ازدواج در بین جامعه هدف کمیته امداد افزایش یافته است و امروز سقفی برای پرداخت جهیزیه نداریم.
وی با اشاره به راه‌اندازی صندوق کمیته امداد، اظهار کرد: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده‌ایم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: با گذاشتن ضمانت مستمری مددجویان برای تسهیلات آن‌ها، مددجویان می‌تواند در عرض ربع ساعت وام دریافت کنند.
فتاح به وام اشتغال مددجویان اشاره کرد و گفت: ما قبول نداریم که این استان در رده پایینی به لحاظ فقر قرار دارد و با این حرف‌ها مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف نمی‌شود.
وی گفت: قابلیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را بگوید تا سرمایه‌گذارها و اعتبارات به سمت این استان روانه شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان حرکتی بزرگی در راستای حمایت از مددجویان در کمیته امداد آغاز شده است، گفت: در بحث اشتغال اعتبارات کمیته به بالای سه هزار میلیارد تومان رسیده است.
فتاح گفت: مشکلات ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد را برطرف خواهیم کرد.
وی به موضوع مسکن مددجویان نیز اشاره و اظهار کرد: وام مسکن مددجویان به سقف ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت و ما حاضریم در صورت تأمین زمین در روستاها و شهرها مسکن مددجویان را خواهیم ساخت. در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از چهار هزار روستایی و هزار سرپرست شهری در نوبت مسکن است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: با حرکت‌های لاکپشتی نمی‌توان مشکلات مسکن مددجویان استان را برطرف کرد بلکه یک حرکت جهادی و انقلابی لازم است و می‌خواهد.
 


کد مطلب: 262373

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/262373/دیدار-فتاح-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-دست-پ-ر-آمد-تمام-مددجویان-مسکن-می-سازیم-عملکرد-کمیته-امداد-استان-امیدوار-کننده-حرکتی-لاکپشتی-نمی-توان-مشکل-برطرف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1